לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מסמך חסוי 466/10947A


סוכנת ר.מ.807 (שם בדוי) נמצאת על כדור הארץ במטרה אחת- לא להיות במקום ממנו באה. אחרי שחוותה מספר שנים על הכוכב הנ"ל, שמה לב לתופעה-בני האדם נוטים לכתוב יומנים אישיים בקופסא שמראה את אותו יומן לכל מי שחפץ בכך.ב-21.9.06 לספירת ארץ החלה לרשום. סוף מסמך.

Avatarכינוי:  סוכנת ר.מ.807

גיל: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

מסמך UntiTle/D61


Greetings.

(ברכה בדרך-תקשור-מילולית-פופולארית-וכלל-ארצונית ("אנגלית"), שנרשמה במטרה להביע את סיום לימודיי בה)

 

לפני כשבועיים חזרתי, יחד עם חברותי הארצניות (שמפתיע אותי שגם אחרי 5 זריחות ושקיעות של שמש יחדיו לא גילו את טבעי האמיתי) מעיר ששמה אילת. נדהמתי לגלות את כמות בני האנוש במקום. נראה כאילו כל ארץ ישראל ומספר לא מבוטל של בני ארצות אחרות מתרכזים במקום אחד על מנת להכהות את צבעם עד היעלמות מוחלטת בלילה, בו הם ילבשו מכסי גוף ("בגדים") מינימליים. הסתבר שזה אכן המקרה.

הנסיעה באוטובוס הייתה ארוכה במיוחד. למזלי סופק לי ולחברותיי בידור מטעם "בני אנוש טיפשים באוטובוס". בנוסף קיבתי התהפכה וגרמה לי לרצות להוציא את כל המזון החצי מעוכל מהכוון השגוי של גופי, לכן נאלצתי לאכול פרי צהוב וחמוץ במיוחד כל הנסיעה. בנוסף האזנתי לצלילים מהנים ויצירתיים במיוחד ("מוזיקה"), דבר שהוסיף להנאתי מהנסיעה. בהגעתי הייתי עייפה למדי, ומייד התנפלו עלי ועל חברותיי אנשים בגיל העמידה במילים "צריכות חדר?", ואני תהיתי מה ההגיון בהגעה לאילת ועוד באוטובוס לשהייה ללא מקום לשהות? לעולם לא אבין את הארצונים, כמה שאנסה.

אחד הדברים המדהימים באמת שיש בכדור זה הוא מאגר המים העצום שמכסה חלקים נרחבים ממנו, או בעברית- הים. ההנאה של כניסה למים המלוחים הללו כאשר בצלילה נראה כאילו נחתנו על כוכב מימי וריק שהתחלתו וסופו לא ידועים היא מדהימה. ההרגשה המלטפת של הH2O היא משהו שלא ניתן להחליפו. מה שכן, את האנשים שנמצאים שם ניתן להחליף, ואף רצוי. יש אנשים ללא קנה מידה עצמי. מכסי הגוף בים הם בהחלט מינמליים ואף לא מתאימים להגדרה "מכסי גוף", אלא "מכסי אברי רביה". יש ארצונים שהמינימיליות לא מחמיאה להם, ויותר, גורמת לאנשים אחרים להרגשה שהייתה לי באוטובוס שבגללה נאלצתי לאכול את הפרי הנזכר לעי"ל. זכרים מסויימים לא שמעו על העובדה שקיים צבע בכדור זה, ומתעקשים ללבוש מכסה אברי רביה לבן. אני רק רק אגיד שזו טעות. טעות מרה. טעות מרה ושקופה. חזרתי עם מעט תמונות קשות באיבר המוזר שבגולגלתי, אך הים פיצה על הכל.

ביצעתי שם כמה רכישות, ביניהן מגני עיניים כהים ("משקפי שמש"), שהייתי זקוקה להם זמן רב, וציור גוף זמני ("קעקוע חינה") שנראה כמזכרת זמנית מהנה.

בשורה התחתונה, נהנתי בהחלט ולהפתעתי שהייה כה ממושכת עם ארצוניות לא גורמת להמסה של הציפורניים ברגלים ומריבות. עוד דבר מפתיע הוא שחברותיי לא שמו לב לעובדה שצבעי נשאר זהה (כקמבית צבעי לא משתנה בקלות מאור שמש), ועדיין לא גילו את זהותי. אני מניחה שבכוכב זה הכל אפשרי...

 

 לשנה הבאה באילת הרטובה.

 

נספח גילוי: הווצרות קמבים

כמילתי-המחייבת ("הבטחה"), אספר מעט על הווצרות קמבים בכוכב הולדתי.

ברגע שהשעון הביולוגי של הקמבים הזכרים מחליט שהם מוכנים לדור ההמשך הקמבים עומדים במרכז הכוכב, במקום הנקרא "שפליטורף". בשפליטורף צומחים גידולים הנקראים גריטים. כל בוקר קמבית נקבה אחרת, שאורך שערה עולה על 5 גריטים, נבחרת על ידי הקמבית שנבחרה ביום שלפני שנבחרה על ידי הקמבית שנבחרה ביום שלפני וחוזר חלילה. הקמבית הנבחרת הולכת לשפליטורף ומתיישבת על אחד הגריטים. מאותו רגע הקמבים הזכרים מנסים להרימה מן הגריט. הזכר הראשון שמצליח מגרד באוזן ומקבל הנאה, אך זה שאחריו נותן לנקבה את שיערתו הארוכה ביותר. את אותה אותה שיערה מלפפת הנקבה סביב הגריט יחד עם שיערתה הקצרה ביותר. הגריט הופך סגול ולאחר 10.5 שנות כרין עגולות (כחצי שנה) צבעו הסגול משתנה לגוף ונוצר/ת קמב/ית חדש/ה. אם תהיתם מדוע ציינתי שהדבר מסובך, אסכם במשפט אחד- יש קמביות בעלות מסה עצומה, והקמבים הזכרים תמיד קלילים הרבה יותר. אגב, ככל שהקמבית יותר מסתית, שיערותיה ארוכות יותר והקמב/ית שתיווצר/יווצר ממנה יגיע/תגיע לבגרות מהר יותר.

לאלה שתהו- לקמבים אכן יש אברי רביה כמו לבני האדם (הרי אני נראית בת ארץ טיפוסית), אך הם נועדו רק כדי להבדיל בין קמבים זכרים לקמבים נקבות,ולרוב מכוסים על ידי שיער, שגם מראה את רמת בגרותו של היצור- ככל שהשיער ארוך יותר כך היצור בוגר והגיוני יותר. אם תשאלו אותי, הדבר הוא שטות מוחלטת, אך אף אחד מעולם לא שאל אותי וכנראה גם לעולם לא ישאל.

 

שהיצור השעיר והמרייר של כולנו ילמד לא לפלוט שאריות במקום מגוריכם (או:"שכלבכם יפסיק לעשות צרכים בבית")

 

          קפלינססס

                 סוכנת ר.מ.807(שלמדה להשתמש בנול)

נכתב על ידי סוכנת ר.מ.807 , 19/8/2007 01:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של elon ב-19/3/2011 08:18
 



מסמך 2000-RETURN


שלומות.

 

העובדה שנעלמתי לקרוב לשנה לא אומרת שחזרתי לכוכב הולדתי (יותר נכון היווצרותי, פירוט בהמשך או במסמכים מתקדמים יותר). הרבה קרה, והזמן לא עמד לטובתי בכל עניין הפרוטוקול של שהותי. זמן הוא דבר מוזר ויש להעריך אותו הרבה יותר ממה שחשבתי. בקמבליגור אין באמת זמן. הקמבים חיים לפי דבר שפה נקרא "שעון ביולוגי", שזו בעצם מילה יפה לעשית דברים בזמן מסויים כי ככה אתה מתוכנת. שם, אם נוצרת בדרך מוטעית זה יקשה עלייך ותיענש. יכול להיות שזו עוד סיבה שבגללה העיפוני משם. פספסתי הרבה דברים כי נוצרתי בדרך מוטעית, ובקמבליגור אין את ההמצאה הגאונית- "תירוץ". הו, אם אנחנו,הקמבים, יכולנו לתרץ הכוכב שלנו היה נראה אחרת. אבל גלשתי מהנושא המרכזי שהוא - לאן נעלמתי.

אז, למרות שניתן לחשוב בהגיון מוחלט שפשוט התפוגגתי וחזרתי, דבר שקורה הרבה ובני האנוש קוראים לדבר זה "מחלה ממושכת", הדבר לא קרה. וגם לא חזרתי לקמבליגור במפתיע, כבר טענתי שהדבר בלתי אפשרי בעליל. אבל דבר דומה קרה. 

תקופה מסויימת אחרי כתיבת הממצאים האחרונה (פוסט, אני צריכה להתרגל מחדש לכתיבה המודרנית) הופתעתי לגלות כי הגיע לביקור מכר ותיק מפלוטו. וודאי שמעתם כי פלוטו כבר לא נחשב כחלק ממערכת השמש בידי הארצונים, וכריסטוף (שמם של כל היצורים הזזים בפלוטו, כלומר ה"נקבות") הגיע לברר מדוע. כריסטוף לא נראית כמו בני האדם והקמבים. גודלה הוא כגודל גרגיר אורז מחיטה מלאה, והיא עוד מגודלת יחסית לשאר הכריסטופות. בגלל זה היא נשלחה לכאן, לבידוד שאולי יקטין אותה והיא תוכל ליצר כריסטופות וגרנידים נוספים (בפלוטו הדבר פשוט- ברגע שגרניד נוגע בכריסטוף הוא נמס והופך ל85.3 יצורים נוספים. לא מסובך כמו אצלינו.). בגלל גודלה היא התקשתה לאתר את הנוגעים לעניין ולחקור את הסיבה, והיא נזקקה לעזרתי. בגלל שהפלוטונים קטלניים לקמבים לא הייתה לי ברירה, ובנוסף בחיי בכדור הארץ גיליתי שלהיות נחמד זה הרבה יותר מהנה ומספק אז החלטתי לעזור.  לאחר חיפוש של הנוגעים בדבר, קריאה בספריות וכמה התחשמלויות משוקרים חברה ארצונית הסבירה כי ניתן למצוא הכל באינטרנט. לצערי הדבר ושאלות-מטופשות-על-דפים-ממוחזרים (ע"ע "בגרויות") לא מצאתי את הרצון והכח לעדכן במתרחש. למעוניינים- כריסטוף חזרה מנופחת מהרגיל ולכן התפוצצה על יד אחד מהירחים של צדק. לחצתי עליה שתחזור בדרך אחרת, אך זה לא עזר, ונראה לי שמכל הלחיצות רק ניפחתי אותה יותר.

 

אך הדבר המועיל הוא שחזרתי, ומעכשיו במתכונת שונה:

על מנת לשמור את המסמכים בסדר ההגיוני והקל-לחיפוש ביותר, כל רשומה בפרוטוקול תתחלק ל-2: בחלק הראשון אעדכן לגבי ממצאי על כדור הארץ, ובחלק השני אספר על קמבליגור ואבהיר דברים. שאלות יתקבלו בברכה בריבוע-המוזר-עם-התהיות-המטופשות-אך-לגיטימיות-של-בני-ארץ ("תיבת מסרים") בצד.

 

המשך זמן-שהיה-בגוף-האנושי-במימד-הגשמי (חיים) משמח

 

          קפלינססס

                סוכנת ר.מ.807 (שחזרה למען האנושות)

נכתב על ידי סוכנת ר.מ.807 , 14/8/2007 23:46  
1981 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kyzKKRNdFI ב-28/11/2014 15:21
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוכנת ר.מ.807 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוכנת ר.מ.807 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)