לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הבלוג של קרן - אין כניסה לילדים מעצבנים


אזהרה!!! הבלוג הזה עומד לטחון לכם ת'שכל. (אבל תקראו בכל זאת!!!)
כינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

קטע בלי כותרת כי אין לי כוח לחשוב על אחת


היי!!! אני כותבת בכיתוב חי מחדר המחשבים בחטיבת ליאובאק. המורה לא הגיעה אז יש לנו שיעור חופשי ואין לי מה לעשות אז אני כותבת בבלוג.

הבעיה: אין לי שמץ מה לכתווווב!!!!!

אבל אני אכתוב בכל מקרה. היום התעוררתי בשש בבוקר כי אמא שלי קנתה לי שעון חדש, וקיסה חתולתי היקרה דרכה עליו ולחצה על הכפתור של השעות, וכיוונה את השעון שעה אחת קדימה. שמתי את השעון המעורר על 7, ולכן התעוררתי ב6!!!!!

אחר כך בבצפר ישבתי משועממת וצפיתי איך נית ויוסף הפצפונים נתלים על הצוואר של דור הג'ירף, ואיך כולם ביחד נופלים על השולחן שלי ומפזרים את הכל. אחר כך בא ינון ודרש לשחק בקלפים כי הוא מכור, שיחקנו עם עוד כמה ואז ניתאי שוב נתלה על הצוואר של דור וכולם נפלו על השולחן שלי, שוב.

צעקתי על כולם עד שנגמר לי הקול ואז לא יכולתי לצעוק אז נתליתי על הצוואר של דור, ואז הייתה מהומה וכולם ברחו. ואז היה צלצול וקטע את הכל. אבל אם זה היה נמשך זה היה מסתיים ב...ב.................

בדברים רעים! זה היה מסתיים בדברים רעים.

עוד מעט יש צלצול ואין לי זמן לכתוב יותר, ביי בייי ובייביי וביבי וכל הדרכים שיש לכתוב את זה. =)=)=)=)=)=)<><><><><><><><><>
נכתב על ידי , 13/2/2008 13:06  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קטיה (מיאו) ב-3/10/2008 23:20
 





1,098
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לspongebob rullez! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על spongebob rullez! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)