לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ViK.vIk



כינוי: 

בן: 32

ICQ: 311448698 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009




כמעט חצי שנה לא עדכנתי..אני גם לא אכתוב פה כלום יותר ..

אלה סתם אכניס תמונות עדכניות ..

אממ אז הפעם תמונות מיום שישי -שבת אצל דניס..

תחנת אוטובוס.

עם הכובע של דניס..(איזה פנים יצאו לי פחח)

חייייךך חחח..

ולרה..(אני צילמתי) מגניב..!!





על הסקייט של דניס..






בסוף הוא עזב ונפלתי ...חח סתם



לפני איזה ירידה...




איך אני מתגעגע לים!!!!!



ולרה..איזה רוסי חחחחח

 

אהה הנה תמונה שציירתי ב12.12



צילמתי אותם עם הפלא ...והעתקתי מהפלא...



לא משו אני יודע חחחח..



ככה זה יותר נחמד..

 

יאללה בה ביי..



 

נכתב על ידי , 8/2/2009 13:38  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,017

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לViK.ViK אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ViK.ViK ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)