לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

'' לפעמים חלומות מתגשמים , חבל שזה רק - לפעמים - ''


כינוי: 

בת: 31

ICQ: 238611177 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

אתה תמיד תיהיה בלב שלי : /


טוב אז ככה :

אני כותבת לך את זה כאן בידיע שלא תרא ולא תדע כלום !

 

 קיצור אני מכירה אותתך כבר הרבה הרבה זמן בשביל לוותר עלייך ככה ..

בקלות אבל אין לי ברירה אהוובי אין לי ברירה

הזמן והגיל לא מאפשרים לנו להיות ביחחד אתה תמיד אמרתה לי את זה ,

בגלל זה אני עוזבת עכשיו עוזבת לתמיד ,

אני ישקר עם אני יגד שהפסקתי לאהווב אותך אבל אין לי ברירה פשוט אין לי

כול השנים היתי חייה באשליה שאני יחכה לך וניהיה ביחד וסוף סוף נהיה מאושרים ,

כניראה שזהה לא כול כך נכון ,

אני רוווצצצצצצצה אותך כול כךךך וקשהה לי עם זהה באמת !

אבל אני צריכה להתגבר עלייייךך ועל מה שהיה בנינו כי זה סתםם, זה מתת כבר

ניראה אולי עם השנים יהיה ביחד מי יודע #$@ אבל בנתים אני מוותרת ולתמיד !

 



 

 

נכתב על ידי , 12/7/2008 15:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסתר_דוידוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסתר_דוידוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)