לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  XxX.Black.Angel.XxX

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

תמונות מאוטופיה


 

אז בשבת נסעתי עם המשפחה לבסיס של אחשלי לבקר אותו. ובספונטניות החלטנו להמשיך משם לאוטופיה - שזה לא רחוק כולכך משם.

לפי דעתי הם גונבים יותר מידי כסף, אבל בסדר ניתן להם. לפחות נהנתי.

וניסיתי לבדוק את כישרון הצילום שלי, וזה מה שיצא : :D





 



 



זה יצא מגניב . ומוזר ^^ חח

 



העלה הזה פשוט ענקק!!

 



קלטתי ת'טווס הזה ושמתי ריצה בשביל להספיק לצלם אותו.

 



יצא מהמם^^

 



 



 



 



 



פטריותתת

 



צמחים טורפיםם

 



ושוב

 

בשלב הזה כבר נגמרה לי הבטריה :\

אז צילמתי תמונות מהפלאפון (וכמובן שיצא מכוער) אז אני אפרסם רק תמונה אחת שאהבתי :



כי פרפרים זה יפה :)

 

 

וזהו. עד כאן. הביקור באוטופיה . שווה לכם ללכת , באמת שמגניב שם. אני לפחות נהנתי :) .

 

אשמח אם תמליצו D:

 

xXx.Katrina.xXx

נכתב על ידי XxX.Black.Angel.XxX , 1/7/2010 17:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של - BuGi - ב-16/10/2010 19:18



8,467

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXxX.Black.Angel.XxX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XxX.Black.Angel.XxX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)