לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מלאך שנפל משמיים היישר אל תוך ידיו של השטן


Passion. That's what every single cell in my body is made out of. Passion.

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

הוא.


 

אני לא יכולה להפסיק לחשוב עלייך.

 

החיוך שלך שובה אותי.

השפתיים מושלמות.

כול כך טעימות.

רק לחשוב עליהם גורם ללב שלי לפעום במהירות לא יאומנת.

 

העיניים שלך כול כך עמוקות.

כול פעם שאני מסתכלת לתוכן אני טובעת.

לא יודעת איך לצאת, איך לחזור.

 

המילים שלך.

אתה משאיר אותי חסרת תגובה.

אני רק רוצה שתחבק אותי ותחזיק אותי קרוב ללב.

אמרת שתגן עלי, תשמור עלי,

אנא עשה זאת.

 

בחיים שלי לא התרגשתי ונלחצתי כול כך לנשק מישהוא.

אתה ומעל ומעבר לכול מה שאי פעם חוויתי.

אני מרגישה שאני מכירה אותך יותר טוב מכול אחד אחר,

ומצד שני אני לא מכירה אותך בכלל.

 

אני מנסה להשלים את החסר,

למלאות את הריק.

אבל רק אתה יכול לעשות זאת.

ובבכול פעם שאתה עושה את זה אני נשארת בשוק.

בשוק ואקסטזה ממי שאתה וממי שאתה יכול לגרום לי להיות.

 

בחיים שלי לא הרגשתי כול כך יפה.

בחיים שלי לא הרגשתי כול כך בטוחה.

כול כך מאושרת.

כול הרע נמחק ברגע שאתה אומר מילה אחת.

 

רציתי אותך והשגתי אותך.

עכשיו אני אפילו לא יודעת מה לעשות.

הלב שלי פועם בחוזקה רק מהזכרת השמך שלך.

אני מתרגשת, נלחצת.

אבל גם מתה וחיה בשביל לראות אותך, לדבר איתך.

לגעת בך.

בחיים לא התרגשתי ופחדתי כול כך.

אני מפחדת כי אני נסחפת.

מתי נסחפתי ככה?

 

אף פעם.

וואו. בדיוק מה ששרציתי.

אף פעם לא עשיתי כול כך קצת והרגשתי כול כך הרבה.

 

ואוו אני מריחה כמוך.

חיבוק אחד והידיים שלי מריחות כמו הבושם שלך.

הברכיים חלשות.

העיניים מעורפלות.

השפתיים דורשות.

והלב דואב מהמהירות.

נכתב על ידי , 17/8/2008 10:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMadAngel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MadAngel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)