לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג תמונות קטן וקנדי =)


בבלוג הזה אני שמה תמונות *שאני מצלמת*, הרוב בקנדה. :)

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 257647449 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2009

עדכון, תמונות, שיר, סרטון :) הכלללל


http://www.youtube.com/watch?v=V0pfBCmfB4A
שיו אנשנושים שנייייים שלא עדכנתי.. חחחחח מה פתאום עכשיו יש לי חשק לא יודעת אבל אמממממ זה טוב P=
אז ככה מה חדשדש אצלכם?
מקווה שהרבה כי אצלי יש מלא חדש.. בצפר עוד מעט נגמר, מבחנים מסכמים, עבודה, רשיון עוד מעט, אמממ חבר (wtf) זה הזוי ממתי לי יש חבר.. אהמממ אוי אויי מה אני יעשה אם זה.. טוב לא משנה חחחח אז כן מסיבולות, דני הוליווד ^^, טקטוניק 3> אלקטרו דאנס מה לא הכלללל... געגועים, חלומות.. כן כן
תורכם...
...
..
.
מאאאאאגניב!!
כן כמה תמונות שצילמתי עוד לפני איזה חודשיים בזיקוקים.. אני חולה על זיקוקים. זה אחד הדברים המקסימים בחיים :) יאי










וכן זה משהו שכתבתי בהפסקה כשהיה לי משעמם בגלל איזה אירוע שקרה לחברה טובה שלי.. אז הנה אני בא! P=

Mood change is a split second,
One soul is getting wrecked,
In the right middle,
Of a green grass field,
Under the heat of the sun,
Floating in blue skies,
One soul is fed by lies,
One soul,
Can't hold it all.
With one click on the phone,
All the hope is gone,
One moment of smile,
That disappears for a while,
Grey clouds are filling up the sky,
Sun's rays try to break through,
But your soul is locked,
They cant reach within you.
First falls,
The taste is sour,
There you cry,
Want to fly,
To a different medium,
Different world,
Where none will be known,
And your pain will not be shown.

"even when the sky is cloudy, the sun still shines on me, let it be" (ביטלס)

כן זה כזה בקטנה.. היה לי משהו ממש ממש יאפה שכתבתי אבל לצערי איבדתי את זה ואני לא יכולה למצוא וואי זה היה אכשרה משהו שאף פעם לא יכלתי לכתוב והכל יצא כזה בצורה מושלמת וכמו בכוונה את זה הייתי חייבת לאבד.

3>3>יום טוב לכם ולילה טוב לי.. :) אני עוד צריכה להעלות תמונות מאירופה חחחח יש לי איזה כמה חמודות אני יעבוד על זה :)
http://www.youtube.com/watch?v=V0pfBCmfB4A


נכתב על ידי , 17/6/2009 05:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,023
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאניוש'קה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אניוש'קה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)