לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דגים מעושנים


אנו יודעים כי א' מגיע אחרי ב' מתוך הפנמתנו את רעיון האחדות בטבע וצפייתנו במצבים החוזרים על עצמם אחד אחרי השני וע"י כך הסקת המסקנות כי א' קורה אחרי ב' או א' מפעיל את ב' וכיוצ"ב בהתאם לא-מ-ו-נ-ת-נ-ו כי העולם קבוע ורציף.

כינוי: 

בת: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2006

הריון


אני בחודש רביעי

הכול מאוד איטי

הפסקתי לעשן בשנייה. לא מסוגלת להריח את זה (ועוד הרבה דברים אחרים)

אני די מבולבלת. איבדתי את הקונטורים שלי.

אני אולי קצת מטושטשת ולפעמים זה מרגיש שהשתלטה עלי דמות אחרת שפותחת וסוגרת לי את הפה.

החלקתי מבלי משים לתוך קלישאה מוכתבת -  ואני כולי פיזיולוגית עכשיו.

רוב הזמן אני בכלל לא חושבת על זה..ואז יש רגעים של הכרה וחוסר אונים.

האושר שלי הוא יד שנייה –אושר פידבק.

אולי לא, אני לא בטוחה כרגע בכלום.

אולי עכשיו, כשהפסקתי להקיא וכבר כמעט ואין בחילות. אולי אני ארגיש אחרת, יותר טוב.

אולי אני לא ארגיש יותר כמו במכונית קטנה בלי מזגן, בפקק אינסופי בלי דרך להתחרט.

אני בטוחה שפעם חלמתי על זה.

אם אני לא אני, אז מי אני בכלל?

 



נכתב על ידי , 7/11/2006 13:46  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,079
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוברינה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוברינה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)