לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's Oh So Quiet


כינוי:  aShoo

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2008

אינטימיות, איננה עוד.


יש דברים כל כך הרבה יותר אינטימים מנשיקה.

חיבוק.

מגע אצבע באצבע.

תחושה.

הרגשה.

 

אני מנסה, אבל לא מצליחה

להרגיש.

לקחת ממני את כל חושיי

אני מותשת מנסיונות.

 

והנה, אני רצויה, אך רוצה לברוח.

כאילו נוצר בי מעין תסביך,

הפוך, טורדני, תלותי.

 

וכפי שאמרת, אני בלתי נסבלת

וסבלנותנו פוקעת.

ואין כוחות לדבר

איתי?

 

אני מנסה ולא מצליחה

להרגיש.

נלקחה ממני התחושה שחיבוק יותר אינטימי מנשיקה,

מפני שעכשיו- שום דבר לא אינטימי, רק אופטימי.

נכתב על ידי aShoo , 15/10/2008 00:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,729
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לaShoo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על aShoo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)