לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's Oh So Quiet


כינוי:  aShoo

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

תרגום- כי המילים האלו כל כך צורמות לי


Naked - Tracy Bonham


My stubborn skin is wearing thin
I bared my soul you waltzed right in
I gave you everything and you just made me feel so very
Naked, and I can't remember how I let myself become so unraveled
I'm naked pretty as a heart ache waiting for my second skin to settle in

I spilled my guts on your best shoes
You keep it in I let it loose
It's only love that makes me feel like getting so completely

Naked and I can't remember how I let myself become so unraveled
I'm naked pretty as a heart ache waiting for my second skin to settle in

Your hardened heart can't hide you now
It loves as much as you allow
And in the end the eyeball army will just take you down and you'll be

Naked nothing but a heart ache and you know there's
Nothing that can hide you now
You're naked pretty as a heart beat going out exactly how you came in.

 

 

מופשטת

 

עורי העיקש לבוש דקיק

חשפתי את נשמתי, אתה קפצת לבפנים

נתתי לך הכל ורק הכרחת אותי להרגיש כל כך-

 

מופשטת, ואני לא זוכרת איך הכרחתי את עצמי להיות כל כך כנועה

אני מופשטת, יפה כמו כאב לב, מחכה שהשכבה השנייה שלי תתייבש.

 

שפכתי את הלב שלי על נעלייך החדשות,

אתה מסוגר בפנים, אצלי הכל בחוץ.

זו רק אהבה שמכריחה אותי להרגיש כל כך-

 

מופשטת, ואני לא זוכרת איך הכרחתי את עצמי להיות כל כך כנועה

אני מופשטת, יפה כמו כאב לב, מחכה שהשכבה השנייה שלי תתייבש.

 

לבך הנוקשה לא יסתיר אותך עכשיו,

הוא אוהב עד כמה שתכריח.

ובסופו של דבר, צבא האישונים פשוט יכריע אותך ודמותך תהיה פשוט..

 

מופשטת. כלום פרט לכאב לב, ואתה יודע שאין

דבר שיוכל להכיל אותך עכשיו.

דמותך מופשטת , יפה כמו כאב לב, יוצאת בדיוק כפי שנכנסת.

נכתב על ידי aShoo , 5/4/2008 01:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,729
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לaShoo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על aShoo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)