לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's Oh So Quiet


כינוי:  aShoo

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

Changes


ואני רוצה לצעוק.

 

אין לך זכות. אין לך רשות.

להיעלם ככה.

לסיים את זה ככה.

כי מבחינתי זה הסוף,

אבל הוא צריך להיגמר

ולא להמשיך יותר ויותר.

 

אתה פחדן, אני יכולה להבין.

הרי כולם מפחדים ממני,

אפילו אני מעצמי.

אבל רק לרגע אחד,

אפילו בלי להסתכל לי בעיניים-

אתה צריך לצעוק.

 

אפילו בשקט,

אתה צריך לצעוק.

 

אין לך את המותרות לברוח,

כי אני ארדוף וארדוף.

ולא כי אני לא מבינה,

לא כי אני לא מקבלת

או משלימה עם העובדה.

כי זה בסדר, אני אתגבר

הרי אנחנו רק בני 17 פלוס.

לא?

 

אתה פחדן, אני יכולה להבין.

אבל אני חושבת שלמרות הכל,

מגיע לי דבר קטן.

התנצלות קטנה,

והפעם ממך.

התנצלות קטנה,

השפלת מבט שמודה

בטעויות שהן לא שלי.

 

ואני רוצה לצעוק!

 

אבל אין לי כבר מילים.

נכתב על ידי aShoo , 7/4/2008 22:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,729
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לaShoo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על aShoo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)