לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's Oh So Quiet


כינוי:  aShoo

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

תמונות שלא משתנות


געגועים הביאו אותי לרפרוף עין בתמונות

בהייה הביאה אותי לתשומת לב לפרטים קטנים

ששכחתי שאני אוהבת...

 

כמו

העיניים החתוליות והבהירות שלה שמנצנצות כשהיא מחייכת,

רק כשזה חיוך אמיתי.

 

כמו

החיוך הרחב והמתפוצץ שלו כשהוא מאושר,

שתמיד מתלווה אליו מבט חודר עצמות.

לפעמים אני תוהה אם הוא רואה דרכי.

 

כמו

החיוך העדין שלו, שאפשר לראות כמעט ורק בעיניים,

כשהוא מנסה שלא להרגיש משהו,

כל דבר.

 

כמו

החיוך העדין שלה כשהיופי שלה קורן,

למרות הניסיון להצטנע.

 

כמו

העיניים הבלתי-ניתנות-לתיאור שלו,

שמתלווה אליהן מבט מעודד שכזה,

שמחבק אפילו מרחוק.

 

כמו

הצניעות והאהבה שזולגת מהמבט החם שלה,

שגורם לה להיראות מאושרת גם כשהיא עצובה.

 

כמו

העיניים האלו שלה,

שמסתירות כל כך הרבה.

 

אבל לא כמו,

אלא באמת.

 

והגעגועים שבי נזרקים לצד,

כשהזמן מאיץ בי לא לחשוב

ולשכוח.

להתחיל מחדש.

 

אבל מה, אם לשם שינוי..

 

אני לא רוצה.

נכתב על ידי aShoo , 29/4/2008 02:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,729
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לaShoo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על aShoo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)