לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's Oh So Quiet


כינוי:  aShoo

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

איזה מן עיניים אלו?


איזה מן עיניים אלו?

שנעוצות בי מלפנים, אך אני לא רואה ניבים.

הן עטופות בלובן, תמיד, לא רק לפעמים

ושחורים כל כך קטנים.

איזה מן עיניים אלו?

שלא רואות אחורה,

ומעליהן שתי רצועות פרווה.

 

הן מביטות בי בערמומיות

והן רואות את הפחד,

הן מביטות בי בפחד

הן מסתכלות עלי יחד.

 

והאזניים, קטנות ועגולות

הן אפילו לא זזות, לא נעות

כאילו שהן לא יודעות מה הן שומעות.

 

איזה מן גפיים אלו?

שאוחזות,

שבקצותיהן יש עוד ועוד זרועות.

ששתיים מהן באוויר נשארות,

כדי לתפוס,

כדי לחבוט.

כדי להרפות.

 

איזה מן עיניים אלו?

שבסוסים שכאלה

מסתכלות.

והגפיים,אוחזות

עם שלוש זרועות קטנות

במקל

שעליו שערה מזנבי.

ומורחות דמעת פרחים

על קליפת עץ אקליפטוס יבשה,

מריחה אחר מריחה.

 

אז אני מסתובבת עם הראש

מרחק בטוח,

ובוהה בעוד סוסה,

לא מוכרת, כמו רוח.

ואני שומעת את השפתיים ההן,

והיא אומרת

"הנה את, הביטי,

קימי יפה שלי, נהדרת."

 

______

נכתב על ידי aShoo , 22/5/2008 12:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,729
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לaShoo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על aShoo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)