לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's Oh So Quiet


כינוי:  aShoo

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

שבועות של אנשים (תקראו את זה איך שאתם רוצים)


תלוייה בקצה שרשרת של אנשים,

אם אחד מהם יחליט לעזוב את השני, או את הקיר

או אותי.

אני אפול ואהיה לפיתה, כפי שנאמר.

 

אז אני מחזיקה חזק בקרסוליים

וקצות אצבעות,

כשאף אחד לא אוחז בי

אז בעצם אף אחד לא יכול לעזוב,

רק אני.

ואם אפול,

האדם בעל כפות הרגליים יכול לבוא יחד איתי,

אם רק ארצה.

(כדי לא ליפול לבד)

אבל אולי, רק אם אני אעזוב,

לשאר יהיה יותר קל לטפס למעלה

כשאני אצלול.


 

 

נראה לי לפעמים שאם אני אכתוב קטע שכזה,

זה ייחשב כרחמים עצמיים או בכי או התלוננות.

אבל זו רק כתיבה,

אפילו אם היא השתקפות של ההרגשות הכי קטנות שלי,

זו רק כתיבה.

אז מצדי תקפצו מעל הראש של עצמכם כשאתם עושים סלטה באוויר

ונוחתים על העצמות הכואבות של הישבן ושמו תחת,

אני כותבת.

נכתב על ידי aShoo , 9/6/2008 13:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,729
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לaShoo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על aShoo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)