לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


"התקוות של היום הן הכשלונות של מחר"

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

החיים בבית/גיטרה/טבעונות ובעיקר חפירה P:


אז היו לי תקוות לחזור.. עפו.
בית ספר לא בא בחשבון יותר לצערי =\
זה מרגיש רע לא לעשות כלום חוץ מעבודות בית מפגרות כמו מדיח כביסה וכל זה, זה עוד אחרי שאני מטיפה לכולם שאני לא יעשה את זה בחיים כי אני לא עקרת בית וזה שאני אישה לא אומר שאני צריכה לעשות את זה אבל הצעקות שכולם חוזרים הביתה ואני לא עושה כלום זה פשוט יותר מדי להתמודד אז סותמים תפה ועושים את זה.. וזה לא שאכפת לי תכלס זה לא קשה במיוחד ואני גם עוזרת להורים אבל זה הורג אותי שזה מה שאני עושה במקום ללכת לבית ספר ללמוד תקשורת שאני כל כך אוהבת ולערוך. נמאס לי מכל התחקורים של כולם כאילו אני מתקוונת לענות להם זה פשוט מצחיק הרי אם היה לי איזשהו רצון לשתף כל מני אנשים שאני לא מכירה הייתי עושה את זה גם בלי השאלות הדביליות שלהם.. לא נורא זה נהיה הרגל פשוט לחייך ולא לענות מקווה שזה מספק אותם.
זהו.. אין לי מושג מה אני הולכת לעשות עם החיים שלי כי זה הולך ומחמיר ואני לא הולכת לבית ספר, אני לא הולכת לעבוד אני פשוט לא יוצאת מהבית כמעט מקווה שיהיה למישהו פיתרון או תשובות לשם שינוי למרות שכבר אין לי יותר תקווה ניסיתי הכל ואם עד עכשיו לא מצאתי תשובה היא כנראה לא תגיע ואני בינתיים אלמד להתמודד עם החיים שלי כמו שהם עכשיו.

ולמשהו יותר משמח אבא קנה לי גיטרה אקוסטית.. אני כל כך אוהבת אותה יש לה צליל מדהים והיא יחסית נוחה (במיוחד לאצבעות הקטנות והמעצבנות שלי ><) מקווה שיהיה לי סוף סוף חשק לנגן אני מתחילה לחזור לזה לאט לאט אבל עדיין לא כמו שהייתי רוצה...
ווומיום חמישי אני טבעונית! חשוב לי לזכור את התאריך הזה, הייתי אמורה לחכות לגיל 18 כי הבטחתי להורים שלי (שלצערי הקשיבו לרופא דביל שהייתי בת 15 והוא אמר להם שאני צריכה לחכות ל 18.. סבבה חיכיתי מספיק!) פשוט אני לא מסוגלת לחיות עם עצמי בשלום כשאני יודעת שחלק מהאורך חיים המעוות שלי עוזר לתעשיית הדמים הנוראית הזאת עכשיו אני מרגישה הרבה יותר טוב ומסוגלת לקרוא לעצמי "אוהבת בעלי חיים" D: הפרוייקט הבא הוא ללמוד יותר על טבעונות ולטבען אנשים חכמים .. בינתיים אח שלי נהיה צמחוני זה כבר בונוס =]

דרך אגב זאת תמונה של הגיטרה היפה שלי D: לא היה לי כוח לצלם זה מהאתר של החנות





אני יודעת שאף אחד לא קורא פה אבל זה כל הכיף בבלוג הנטוש שלי
נכתב על ידי , 30/11/2009 20:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,622

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)