לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

תותחי המין


קומיקס בלוג מאת גלנדון ואיזבלה
כינוי:  גלנדון ואיזבלה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2010

שיניים סוויטה וסטריפ מונדיאל


1. כבר חודש כואבות לי השיניים, והכאב מסרב לדעוך. אני הולך ומגלה שלא רק אני אלא רוב הגברים פוחדים מרופא שיניים. בניגוד לרוב הנשים שיהיו מוכנות לטפל בשיניהן גם אצל רופא בהמות. אמנם נעים לי לקחת אופטלגין ולדחוף לפה צמר גפן מלא וודקה אבל כנראה שבכל זאת אלך לרופא. עכשיו רק צריך למצוא אחד שימצא חן בעיני

2. בניגוד לרוב השבתות בהן אנו אוכלים ג'חנון ואז נשכבים על הגב עד הערב, השבת הוזמנו להתארח בסוויטה בקומה השישית של דן תל אביב. מדובר בחלל די גדול עם הרבה טלוויזיות ומיזוג במקום מזג אוויר, וגם אמבטיית ג'קוזי נחמדה מאד. עם טלוויזיה. מחלון הסוויטה נשקף גג המלון המצופה דשא סינטטי, שעליו זורקים דיירי הסוויטות מהקומה השביעית את בקבוקי המים המינרליים שלהם, ולו רק כדי להראות לפרולטריון הקומה השישית למי יש ג'קוזי גדול יותר. מעבר לדשא הסינטטי נשקף חוף גורדון, או מה שפעם היה חוף גורדון. היום זה בעיקר שטחי חול קטנים עם שמשיות להשכרה. נראה לי שהכניסה למים עדיין בחינם, אבל בהחלט אפשרי שיש שם מדחן. אחרי שסיימנו לקפוץ על הספות דפדפנו בתמונות הזמרים שמגיעים למלון דן. מדונה, גאגא, מקרטני וכאלה. מסתבר שהם מצטלמים עם צוות המלון כדי לקבל שדרוג לקומה שבע. אחר כך ירדנו לטבול בבריכות המלון. איזבלה ואני טבלנו בבריכת המים המתוקים, זינקנו לבריכת מי הים הקרירה ולבסוף שכשכנו ברומנטיות בגיגית הג'קוזי עד שדרכה עלינו תימניה שהתחזתה לאיטלקיה. לבסוף פסענו מעדנות ברחובות תל אביב הסמוכים והתפלאנו מאד על מנהגי הבילוי התל אביביים. מה יש לאנשים לשבת בבית קפה ביום שבת, ועוד יותר דבילי מזה - לחכות לשולחן על ספסל בכניסה לקפה מרסנד

3. המונדיאל מתקצקץ ומאד נהנתי. אמנם הייתי שמח לקבל מראש את התוצאות, זה היה מאפשר לחדד את הפאנצ'ים. העובדה היא שהתוצאות היו בלתי צפויות בעליל, ולכן מרגשות עד מאד. כבר הייתי משוכנע שגרמניה - טפו! - תיקח והנה בקושי גמרה במקום שלישי. אני חושב שזה סטריפ המונדיאל האחרון שעלה בזמן מעריב, ממש לא בטוח אם יש המשך, ובכל זאת היה פגזיישן. אגב אני בעד הולנד וזה בטח אומר שספרד תיקח



נכתב על ידי גלנדון ואיזבלה , 10/7/2010 23:37   בקטגוריות מונדיאל 2010  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גלנדון ב-12/7/2010 15:31



64,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דת , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגלנדון ואיזבלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גלנדון ואיזבלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)