לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

תותחי המין


קומיקס בלוג מאת גלנדון ואיזבלה
כינוי:  גלנדון ואיזבלה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

דאבל פיצ'ר סיינס פיקשן פיקצ'ר שואו


חזרנו להעלות סרטים באטרף לערוץ הפליקס שלנו, וזה אחד הדברים שאנחנו יותר אוהבים לעשות. כמה מנויים ברשימת המייל שלנו קרסו תחת העומס והודיעו על פרישה, אך הרוב הדומם יציב ועדיין שולח יד, רועדת אמנם, ללחוץ על הלינקים. אנחנו מריצים עכשיו כמה ז'אנרים במקביל. כלב אנדרלמוסי (שיש לו הקשר רעיוני לכלב אנדלוזי של לואיס בונואל משנות השלושים למי שחייב לדעת) ממשיך את הקו של נחש אריה 1 ו- 2, ואנחנו מרגישים שהצלחנו להגיע לשורשים של הקולנוע הבראשיתי. סרטים שנעשים במשך אחד עם עריכה וציוד מינימליים. אנחנו עורכים את הסרט תוך כדי הבימוי שלו, קופצי מתפקיד לתפקיד. התוצאות לעתים רעועות מבחינה סיפורית, אך חדוות העשיה משפריצה החוצה ומגשרת על הפערים. העריכה המוזיקלית היא עיקר הפוסט-פרודקשן והיא כיף גדול.

 

רוקומוניה זה סרט אחר. סדרה ליתר דיוק. הרבה זמן גיבשנו את הקונספט שלה במטרה ליצור סדרת טלביזיה. בשלב מסויים הבאנו אותה לאיכויות גימור הסטריות למדי, אותן אפשר לדגום בסצינת פקידי האפוקליפסה. זו היתה הסצינה הבוסרית יותר מבין שלוש שיצרנו. בשתיים האחרות משתתפים אחלה זמרים שתרמו את קולם, באמת מיטב הרוקרים והראפרים. אך המוצר ההוא, ככל שהיה מרהיב, יצא קצת מהונדס.

 

אחרי שאיווררנו את הרוקומוניה, החלטנו להתחיל אותה מחדש באמצעים הכי בסיסיים, עם אנימציה פשוטה והקולות שלנו, עם תסריט שלא מנסה להיות גרנדיוזי, ועם הדמויות והרקעים שיצרנו. טפו טפו טפי, אנחנו מתכוונים להעלות פרק חדש של דקה או שתיים, בכל שבת. לחיי רוקו ומונה!

 

אז הנה זה במרוכז: רוקומוניה 1, כלב אנדרלמוסי



 

והערת שוליים: הכל דבש, אחלה סדרה. יעל פוליאקוב כותבת פיצוץ, משחקת טוב, וגם פולי, שוש וכל השאר. הויברגר - מגה שחקן. ליהוק מעולה למר אכזר.

נכתב על ידי גלנדון ואיזבלה , 19/6/2007 12:49   בקטגוריות סרטים, טלביזיה, רוקומוניה, קולנוע  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



64,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דת , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגלנדון ואיזבלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גלנדון ואיזבלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)