לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

תותחי המין


קומיקס בלוג מאת גלנדון ואיזבלה
כינוי:  גלנדון ואיזבלה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

רוחות סתיו, לשם שינוי בלי ריח




 

אבי מאינסטלציית "גאולה מן הביבים" סידר לנו מערכת ביוב חדשה בתכלית, לאחר ששכנינו נהגי המשאיות החליטו לבצע התנתקות חד צדדית והשאירו אותנו מתבוססים בביוב שזרם לגינה שלושה שבועות, אל תוך בור עצום מכוסה בדיקט שחפרתי בעמל כפי תחת חלון המטבח בצל הרוזמרין. הרוזמרין ולצידו שיח יערת הדבש יזכרו לעד את הימים האלה כ"סתיו המתוק של 2007". אז אחרי שהמועצה חפרה עבורינו כניסה פרטית לביוב העירוני, קישטו אבי ועוד בחור דתי שנראה כמתיסיהו את גינתנו ברשת ביוב מדוגמת. "יש לכם עכשיו ביוב מהליגה הראשונה", אמר אבי בעוד הוא מניח בלטה אירעית על פתח ביוב חשוף. אני מודה שמדי פעם אחרי שאני מחרבן, אני רץ לגינה ומרים את המכסים כדי לראות איך נע הקקי. מניח שזה יעבור לי תוך כמה שנים.

 

איורים לכתבות על רשתות חברתיות עושות לי את זה. כשאיירנו פעם ל"העיר" על קפה דה מרקר, פתחתי חשבון שם. לקח לי כמה חודשים להבין שהמקום ההוא דפוק לגמרי, ולהעביר אוטומטית כל בקשת חברות או הודעה משם לתיקיית המחיקים. עם הכתבה שאיירנו החודש לקפטן, לא חרגתי ממנהגי הנלוז ופתחתי במייספייס ופייסבוק. במייספייס, טיפוס בשם ארנון מנסה להתחיל עם איזבלה כשהוא שולח לנו הודעות בסגנון של "מאיפה את" ו"מה העניינים". מפייסבוק לעומת זאת, זרמו בשבוע יותר הצעות חברות ממה שקיבלתי בכל ביה"ס יסודי. אתמול למשל אישרתי את בקשתו של מר א. וייסמן להכיר בי כאביו. אני מקווה שאתה לא מצפה שאחליף לך חיתולים, כן?

 

להנאת הקייטנים, הרי סטריפרז  4 (מדהים שעדיין טוחנים בקשת את האודישנים לכוכב 5, כל כך דפוק)

 

 

 

ובונוס למגלגלים:  איור חמוד שעשינו השבוע לקפטן על מעבדי תמלילים רשתיים. הכתבן שולטת! 

 

נכתב על ידי גלנדון ואיזבלה , 29/9/2007 12:15   בקטגוריות דיבורים, קומיקס, סטריפרז, איור, ילד עירום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



64,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דת , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגלנדון ואיזבלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גלנדון ואיזבלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)