לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

תותחי המין


קומיקס בלוג מאת גלנדון ואיזבלה
כינוי:  גלנדון ואיזבלה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

פעלתנים: תסריט לשיפוטכם


אנחנו מפנטזים על סדרת טלוויזיה של "הפעלתנים". כתבנו פה תסריט לפרק ונשמח מאד להערות ותגובות

 

הפעלתנים. פרק 1: טלוויזיה.

מאת גלנדון ואיזבלה

(C) כל הזכויות שמורות

חתול

אז זה הבית החדש שלך

 

הכבשה מחייכת מאוזן לאוזן, החיוך הופך למבט מבועת והיא קורסת לרצפה בין הפחיות הזרוקות

 

כבשה

כאן הריח קצת יותר טוב

 

מתקרב אליה עכביש שעיר

כבשה

מה זה!?

פר

עכביש אפגני שעיר ונדיר

כבשה

תהרגו אותו!

פר

אי אפשר, הדירה הזאת שייכת לו. את מבינה, סבתא שלי אוספת חרקים נדירים מהעולם וקונה להם דירות בעמידר.

היא אומרת שכדי לשקם את המאזן האקולוגי צריך לטפח חרקים נדירים ולהכחיד הומלסים

כבשה

סבתא שלך פרה מטומטמת

פר

ששששש... העכביש מספר לה הכל

חתול

החדר שלך מוכן מדמוזל

 

פותחים את הדלת, ומהחדר נשפכים ים ניירות.

הראשים שלהם מציצים מתוך ערימת הניירות

פר

רק צריך לפנות ממנו את כל החשבונות

חתול

אצלנו בבית נותנים כבוד לחשבונות! כל חשבון שמגיע בדואר, אנחנו ישר זורקים פנימה, שיתפנן עם החברים שלו

פר

יש פה ארנונה, גז, חשמל ומים, עשר שנים אחורה לפחות. אני חושב שפעם נוכל למכור אותם בתור ענתיקות

כבשה

ואתם לא פוחדים?

פר

מהשדים של הארנונה? בטח! אוה אמאלה, המפלצת של הארנונה תאכל אותי

חתול

אוה סבתאלה, הרוחות של החשמל יהרגו אותי

פר

לעולם לא נשלם חשבונות, כי אין לנו כבוד!

חתול

ומי שאין לו כבוד, לא צריך לעבוד

 

שופכים את החשבונות מהמרפסת

 

חתול ופר

להתראות חשבונות, שלום אהבה

 

החשבונות נופלים על הומלס ששוכב בחניה

 

הומלס

סופסוף שמיכת פוך לחורף

כבשה

אני הולכת לגזוז גבות

(נכנסת לחדר, העכביש הולך אחריה) ואתה מותק, לא נכנס לכאן ומצידי תלשין לסבתא

 

היא טורקת הדלת. נשמע קול מכונת גילוח. נכבה האור. חושך מוחלט

 

כבשה

הצילו

פר

אסור היה לשחרר את החשבונות. נראה לי שהם הלכו להלשין עלינו

כבשה

הצילו, הסתבכתי במכונת הגילוח!

חתול

שטויות, אני הולך לסדר מעקף ולהתחבר לשכנה

 

פתיחת דלת, נכנס אור עמום.

 

חדר מדרגות. אור עמום

חתול

יש אנשים שיקראו לחשמלאי כדי לסדר מעקף חשמלי בארון תלת פאזי, אבל אני למדתי באורט סינגלובסקי

 

החתול מתחשמל, חדר המדרגות מתמלא פיצוצים וברקים. הוא שוכב מפוחם. אור פנס מאיר על פניו. זהו "הגורו", חתול ענק ומחוייט

הגורו

הלו בן, אתה חי?

חתול

אבא? באת לקחת אותי לעולם הבא?

הגורו

תשמע, אני צריך ממך טובה קטנה

בצד עומדים ומביטים הפר והכבשה. לכבשה תקועה מגזזה על הגבה

כבשה

וואו, זה "הגורו"

פר

הוא אבא של חתולי. מומחה עולמי לשיווק רגשי, אישי ואל חושי. בטח קראת עליו בשלטי חוצות

כבשה

"כשהגורו בסביבה את עושה גורו גורו"

הגורו

היי מותק, קחי כרטיס ביקור ותתקשרי אלי כשתפטרי מהמגזזה הזאת

הכבשה תולשת את המגזזה יחד עם הגבות. רצה עם הכרטיס ביקור לטלפון

כבשה

שיט, ניתקו לנו גם את הטלפון

חתול

תשמע אבא, כולם מעריצים אותך אבל אני יודע עליך את האמת המלוכלכת. אתה זרקת אותי לפח בגיל שלוש.

אז אם לא באת לקחת אותי לעולם הבא, אז מה הפרצוף השמן שלך עושה פה?!

הגורו

אתה מאשים אותי באופורטוניזם?

חתול

כן

הגורו

(נעלב) אז אם ככה... (חוזר לעצמו) האמת שבאתי לבקש ממך להשאיל לי את הדירה ללילה

כי אני צריך לזיין את המזכירה שלי מאחורי הגב של אמא

חתול

או קיי, אבל בתנאי שאתה משלם לנו את כל החשבונות

הגורו

(מהמרפסת) נעים לעשות איתך עסקים בן, ואף מילה לאמא!

בחניה שמתחת לבית עומדת לימוזינה. החתול, הפר והכבשה עוברים לידה. הגורו שורק בשתי אצבעות, ומתוך הלימוזינה יוצאות חמש מזכירות סקסיות ורצות למעלה תוך שהן דורכות על ההומלס

הומלס

היום הזה רק הולך ונהיה טוב

 

רחוב. יום

כבשה

כבר היה לי בית ושוב אני דפוקה וזרוקה ברחוב הקר

פר

חכי עד שיהיה לילה, אז יהיה ממש קר

 

רחוב. לילה

שלושתם רועדים מקור.

חתול

היי, הנה משה היודע!

פר

היי משה היודע!

חתול

את רואה, אם היינו תקועים בדירה המחוממת והמפנקת, לא היינו פוגשים את משה היודע

משה

רוצים מרשמלו?

 

משה יושב על המדרכה ליד חנות טלוויזיות עם המון מסכים כבויים בחלון הראווה. לידו מדורה קטנה. כולם מתיישבים סביב משה ומחממים מרשמלו על המדורה. משה מנגן בגיטרה

 

משה

(שר) תגידו נה נה נה נה נה, במהרה בימינו תיפול המדינה

כולם

(שרים בהתלהבות) תגידו נה נה נה נה נה, במהרה בימינו תיפול המדינה

 

כולם מתלהבים ושרים בדבקות, מנופפים מקלות בוערים עם מרשמלו, ואפילו ההומלסים על הספסלים קמים ושרים

 

משה

ברוכים הבאים למרכז הבקרה והשליטה של משה, יש לי פה ערוצים ואנטינות לכל מקום בעולם.

אף פיסת מידע לא תמלט ממשה היודע!

כבשה

(מגחכת) אבל משה, הטלוויזיות האלה מכובות ונעולות

משה

כן, אבל לי יש את השלט רחוק (שולף אותו בתרועת נצחון)

 

משה מדליק את כל הטלוויזיות יחד. צלחות לווין על גג החנות מתחילות להסתובב. על המסכים מופיעות תמונות מכל העולם

 

קריינית

זהו יום קשה לשידור הציבורי

קריין

צופי העולם מתקשים לעכל את הבשורה

צופה ישישה

תחזור תחזור, מר טלוויזיה

 

על כל המסכים מופיע פרצופו של מר טלוויזיה

 

מר טלוויזיה

אני, מר טלוויזיה, מודיע בתוגה על פרישתי לאחר ארבעים שנה של מלחמות ארורות ומציצות ממגישות זוטרות

כבשה

(הסטרית) לא! לא! תכבה! תכבה!

משה

וואו, את ממש לוקחת קשה את הפרישה שלו

כבשה

(קורסת לרגליו) תכבה, מתחננת שתכבה

משה

אני מרגיש שבא לי שיר

 

משה לוקח את הגיטרה ושר

משה

מר טלוויזיה עזב

ועכשיו הטלוויזיה מרה

כשמר טלוויזיה ירד משידור

הרגשתי איום ונורא

הכבשה חונקת את עצמה

הרגשתי כמו שה מדמם

הרגשתי כמו תחת שמן

בכיתי במשך רבע שעה

ואז נהיה משעמם

הכבשה נשכבת על הכביש

אז תזרקו ת'טלוויזיה לים ים ים

כי בשבילי הטלוויזיה היא סם סם סם

תמלאו את המסך בדם דם דם

כי הצופה הוא כזה מטומטם טם טם

 

בעוד מר טלוויזיה ממשיך למלא את המסכים, הכבשה חוטפת חרופה. היא תולשת שערות, קורעת בגדים, תולשת מוט ברזל מהמדרכה ומנסה לשבור את הזכוכית המשוריינת של החנות אך עפה אחורה.

 

מר טלוויזיה

ארבעים שנותי בטלוויזיה עברו ביעף ואני משתוקק לעוד, אך אדם צריך לדעת

מתי לעצור את שאיפותיו ולהקריב את עצמו למען עצמו ומשפחתו

כבשה

שקרן רמאי! זין אתה תציץ לי כשאני מתלבשת

משה

אישה, קצת כבוד למר טלוויזיה

כבשה

מר טלוויזיה הוא אבא שלי! כן, הנה אני אומרת את זה אחרי ששיקרתי במשך עשר שנים שהורי מתו בתאונה איומה

משה

היי, כמו ההורים שלי

כבשה

(דופקת על הזכוכית מול הטלוויזיות)

אתה תמיד נטשת אותי, וכשהייתי צריכה אותך תמיד הלכת לטלוויזיה

וכשהטרידו אותי מינית בבית הספר, תמיד הייתה בזמביה ילדה יותר מסכנה ממני

אתה אנסת אותי רוחנית ולכן אני אנתק אותך!

 

הכבשה בועטת בדלת החנות, שבמפתיע נפתחת

היא פורצת פנימה בצרחות אמוק ושולפת את התקע. הטלוויזיות מתכבות

 

חתול

באמת יותר טוב בלעדיו

משה

צ'מעי כל הכבוד לך

כבשה

שנים רציתי לפרוק את זה

משה

לא, על שהצלחת לפרוץ את החנות. כל כך נעים פה עם כל הציוד הזה

אני מרגיש כמו בבטן של אמא

חתול

(נמרח על שולחן, משעין ראש על מקלדת) לילה טוב חברי האהוב

פר

(מציץ מהרווח שתחת השולחן) למה אני תמיד למטה?!

 

משה מתעסק בלהיטות בארון מלא כבלים חשמליים. צלחות הלווין מחוץ לחנות מתחילות להסתחרר, הטלוויזיות מרצדות

 

משה

כל מה שצריך זה לבצע מעקף חשמלי תלת פאזי פשוט ו...

פר

בואנה, אתה היית באורט סינגלובסקי

משה

הלוואי שהייתי באורט סינגלובסקי! אם הייתי באורט סינגלובסקי, הייתי עכשיו

ממציא או מדען, לובש חליפה במגדל השן של האקדמיה

חתול

(לפר) אל תסתכל עלי ככה, הלכתי לשם בשביל הזיונים

 

משה רץ ומזיז מצלמות וידאו ומנורות סלון

כבשה

מה אתה עושה?

משה

היפכתי את כיוון האנטינות מקליטה לשידור, ועכשיו יש לנו פה אולפן טלוויזיה!

(מפעיל את המצלמה) ברוכים הבאים לתכנית האירוח של משה היודע!

כבשה

(שרועה על מכונת כביסה) בחסות מכונות הכביסה "קוויק ווש" שיודעות ללכלך על החברים שלך

חתול

(נשען על מזגן) "טורבו", המזגן שמעמיד פטמות בשניה

פר

(מחזיק מצלמת וידאו) ובחסות "סוניה" המצלמה שהופכת כל שמלת ערב לשקופה

משה

זה היה לילה סוער בשנת 93, לילה סוער מדי בשביל לסוע בלי אורות ועם בקבוק ויסקי ביד,

אבל אף אחד, כולל הרמזור שנמרח בדמם של גבר ואישה עירומים, לא ציפה שהתינוק הקטן

שישן מאחורה, יזחל החוצה מהרכב הבוער ויהפוך להיות משה היודע.

שנים כעסתי על ההורים שלי שדפקו אותי בלי כסף ובית, כי תמיד העדיפו לגור בשכירות,

ואני אומר לכולכם: בית זה לא רק ארבעה קירות, בית זה נכס עם נשמה והוא יישאר אחריכם!

ולמרות שתמיד הצטערתי שהורי מתו, עכשיו אני יודע איזה כיף זה היה.

 

החתול והפר ליד אורגנית, החתול מנגן והפר שר

פר

כדאי שתדעי-עי

המוות אינו מחוסר עבודה

ולא מקבל דמי אבטלה

משה

תודה ללהקה. אני מארח היום פאנל אנשים אומללים ממני.

ההורים שלהם בחיים, והם חיים על חשבונם כמו פרזיטים

חתול

גדלתי בתור טפיל. הרגשתי כמו זבוב על הקיר של הבית.

אבא שלי, הגורו, תמיד עשה כסף, אבל ראיתי שכל מה שמעניין אותו

זה לזיין מהצד, והבנתי שתמיד אוכל לסחוט אותו תמורת השתיקה שלי

משה

אבל כמה עצוב שמקום להשקיע את כספך במניות ונדל"ן, את משקיע אותו ביציאות וזיונים

חתול

אני תוצר מקולקל. אני חי בלופ הקפיטליסטי ומנסה להתמרד נגד עצמי

פר

גם אני חי בתוך גן החיות שהקימה סבתא שלי, גם אני חיית קרקס!

אני לא פר, אני פרעוש!

משה

בשעה שהיא חיה לה בודאי בארמון עם ג'קוזי בלב הקאריביים

פר

ליד פתח תקוה

כבשה

ואני נרמסתי והושפלתי תמורת תהילתו של מר טלוויזיה.

הוא הכריח אותי לצייר לו ציורים למשרד, לכתוב לו "אבא אני אוהבת אותך"

מכרתי את נשמתי הקטנה, כדי שאבא שלי יוכל לסחור בה

משה

ככה זה בחיים. ההורים תמיד דופקים אותך

אבל החברים תמיד יהיו שם בשבילך

 

- סוף -

נכתב על ידי גלנדון ואיזבלה , 13/2/2008 12:47   בקטגוריות הפעלתנים, טלביזיה, אנימציה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אין לי מודם ב-15/2/2008 19:38



64,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דת , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגלנדון ואיזבלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גלנדון ואיזבלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)