לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

תותחי המין


קומיקס בלוג מאת גלנדון ואיזבלה
כינוי:  גלנדון ואיזבלה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

פעלתנים: שריפת גויים


הפעלתנים מפגינים מול ישיבת הרב חדורי נגד התעללות בילדים. הכבשה לובשת חולצת "נטבחתי בדארפור"

 

פעלתנים:    לא לשרוף ילדים! לא לשרוף ילדים!

חתול:          (לכבשה) איזה חולצה מהממת, מעניין מה עומד מאחוריה

כבשה:        השדיים הזקופים שלי

חתול:          אפשר לראות?

כבשה:        אני שומרת אותם ליום שבו אניק עשרות ילדים

כולם:           די לשרוף ילדים! די לשרוף ילדים!

פר:             על מה מפגינים?

חתול:          הרב חדורי מטיף למאמיניו להתעלל בילדים ולשרוף אותם!

כבשה:        תנו לי את הילדים האלו, אטביע אותם בחלב שלי

כולם:           די לשרוף ילדים די לשרוף ילדים

 

הרב חדורי יוצא מחלון הישיבה עם לפיד בוער ביד אחת ודובון בשניה

 

חדורי:          למה לא?

פר:             לשרוף ילדים זה לא אנושי!

חדורי:          אני לא שורף סתם ילדים. אלה ילדים רוסיים שלא גוירו כהלכה. אני הופך אותם לערבים! אנחנו מלווים את הילדים האלה משעת הלידה, מלמדים אותם להשתמש בקוראן, לעשן נרגילה, ובסוף שולחים אותם להתיישב בשטחים

פר:             אבל למה?

חדורי:          כי הערבים הרגילים הם לא לטעמנו, וצריך להחליף אותם בערבים רוסיים

 

חדורי נעלם ומופיע עם טיולית מלאה בדובונים מושחמים

 

חדורי:          (לפעלתנים) תעלו על אוטובוס המצוות, אני מוציא משלוח לשטחים

 

הטיולית נוסעת אל השטחים, עוברת את ג'נין, בית חנון.  חדורי נוהג ומדבר במיקרופון. הילדים קוראים בקוראן ומעשנים נרגילה

 

כבשה:        כל כך הרבה ילדים, השדיים שלי כמהים להניק (תופסת ילד ומניקה. עוברים ליד פסל של משקפים ענקיות) היי, הנה האנדרטה לזכר טלי פחימה

חדורי:          טפו! שוכבת עם ערבים

כבשה:        אני שכבתי עם ערבי וגם עם רוסי

חדורי:          טפו!

כבשה:        עם שניהם בבת אחת

חתול ופר:    טפו!

כבשה:        אפילו כתבתי על זה שיר: מוסטפה וסשה כמה נחמד / כמו לערבב רמדאן עם חג המולד / כשסשה מלטף את ישבני הפחוס / מוסטפה שולח לשון אל הכ-

חדורי:          ילדים, כולם לשתות וודקה ןלהתעלם מהכבשה

 

הדובונים, החתול, הפר, וחדורי שותים וודקה. הטיולית מתנדנדת, ועוצרת בכפר ג'אסר א-וודקה. חדורי והפעלתנים יורדים, הטיולית מתרוממת ושופכת את הדובונים. ליד השלט "ג'אסר א-וודקה" עומד חמור משופם עם גלילון ובקבוק וודקה. החמור הזה הוא איגור אחמד.

 

 

חדורי:          תכירו את ראש ההתנחלות, איגור אחמד

חמור.:         חראשו ביסמיללה

חדורי:          הבאתי לך משלוח חדש. תחתום לי פה (מושיט טופס)

חמור.:         (חותם) לא חותם על שום דבר!

 

איגור אחמד נעמד מול הדובונים, מרים זרוע מאוגרפת, הדובונים אחריו

 

חמור:          חעמב"ה!

דובונים:       חעמב"ה חעמב"ה חעמב"ה!

חתול:          מה זה חעמב"ה?

חדורי:          חבורת ערבים מביאליסטוק

חמור:          מתוקים תתארגנו. עוד שעה אנחנו הולכים להרוס כרם זיתים

כבשה:        איך אתם מעזים לגזול פרנסה מאחרים?!

חמור:          למה, זה הכרם של עצמנו. אחר כך אנחנו הולכים לשרוף את הקסבה

פר:             שלכם?

חמור           בדיוק! ואחר כך נבנה אותה

חדורי:          אתם רואים, שורפים רוסי, נהיה לו ראש של ערבי. ערבי טוב צריך לדעת לצמצם את עצמו, ולחסל את עצמו כשיבוא יום הדין. איגור, ספר לנו מה תעשו ביום הדין

חמור           נפציץ את עצמנו בקטיושקות.

חדורי:          וכשייגמרו הקטיושקות?

חמור           עוברים לבבושקות. ומי שנשאר משחק רולטה רוסית.

 

לילה. החמור איגור אחמד והכבשה נשענים על האטליז

 

כבשה:        רולטה רוסית. זה נשמע כה סקסי, איגור אחמד. הימים של הסינמטק, צייד הצבאים. פאק בא לי להניק

חמור:          אני למדתי ברוסיה הנדסת רולטה רוסית. והיום אני מלמד רולטה רוסית בפאבים של ג'נין.

כבשה:        אוה איגור אחמד, הפאבים של ג'נין. השמועה מספרת על גברים רעולים מקועקעים בדגלי פלסטין. בא לי להמשיך את דרכה של טלי פחימה ולהפוך לחשפנית היהודיה הראשונה בפאבים של ג'נין. אתה חושב שהם ישלמו לי בשקלים?

 

במאהל של ג'אסר א-וודקה, ממול. החתול והפר יושבים עם חדורי ועושים קפה.

 

חדורי:          ערבים מתים לא משלמים

חתול:          מה זאת אומרת?

חדורי:          אנחנו מלמדים את כל החמאסניקים בפאבים לשחק ברולטה רוסית. ככה הם מחסלים את עצמם ואנחנו תופסים להם את הנשים. תוך דור וחצי כל הערבים בשטחים יהיו רוסיים. וביום הדין כולם יחסלו את עצמם.

חתול:          מתי יום הדין?

חדורי:          כשאני והחמור נחליט. (מסתכל על הכבשה עם איגור א. ממול)

                   הכבשה הזאת מתלהבת מדי. צריך לעשות אותה על האש

פר:             כצאן לטבח?

חדורי:          יותר, כשה לעולה

 

כולם עומדים וסועדים את הכבשה הצלויה במחשבתם.

 

פר:             אתה יודע, אמא שלי נטבחה בטיב טעם.

חדורי:          היא היתה גויה?

פר:             סקנדינבית מצד סבתה

חדורי:          טפי יימח שמה

 

סוף

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי גלנדון ואיזבלה , 30/5/2008 18:39   בקטגוריות הפעלתנים, תסריט, glendon & isabella  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חייש ב-30/5/2008 22:00



64,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דת , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגלנדון ואיזבלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גלנדון ואיזבלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)