לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


I'm losing my mind and you just stand there and stare as my world divides


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

ואו, לא נכתב פה מאז יולי אומשו כזה


והאמת שאין לי יותר מידי כוונה לכתוב פה.

 

פשוט, פוסט אחד קצרצר.

אני מדריכה, שוב, זה קשה אבל הבנתי סוף סוף כמה זה חשוב.

ולמרות שאני יחסית סבבה ובזמן האחרון היה טוב, עמוס אבל טוב

הגעתי למסקנה שזה לא ממש ככה.

בלי קשר להדרכה, שזה משו דיי טוב. פשוט לא כיף לי

ומבאס.

אבל חיים, כי אין מה לעשות.

אזמה אם הרבה אנשים שהיו בחיים שלי כבר לא כ"כ ( ולא מבחירתי ממש.) אני יכולה להסתדר, אולי.

 

 

אני נפגשת כנראה מחר עם אתי אחרי השיעור נהיגה ומחרתיים אולי עם גל בת"א

אני מחכה לזה ממש, אני מתגעגעת.

 

ויש שביתה, אולי יהיה זמן לישון, בין בניית החג מעלות להעברת פעולות ללרכז את המסכת בחג מעלות...

 

אולי לא כזה רע, למרות שאמא ממשיכה להתנהג כמו זונה.

 

ובלע, אני שונאת חוסר טאקט, זה פוגע.

 

אבל למי איכפת מכל זה? קניתי ויקד:-P

 

ביום שישי יש שנהב מאז שחיבקתי את ניל... יומשנה שמח, אומשו.

 

נכתב על ידי , 9/10/2007 21:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33

תמונה




1,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNETAAA אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NETAAA ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)