לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי שוקרית =)


"כין אין בעולם אהבה כמו אהבה שלך"

כינוי: 

בת: 27

ICQ: 266352815 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011


"צעד אחר צעד הגשמנו את החלום"

זה מה שתכננתי לכתוב לכם על מסגרת של תמונה שלנו, שנתלה בבית החדש..

זה מה שתכננתי עד שחשבתי קצת והבנתי כמה דברים..

זה מה שחשבתי עד שנתתי לעצמי שוב להרגיש.

כן, אם אי פעם בהמהלך כל התהליך הזה שאלתם את עצמכם איך אני מרגישה,

אז כן, אני כועסת.

כועסת על הדרך שבה נעשו הדברים, כועסת על שאיבדתי את המשפחה שלי בשביל 4 קירות.

רציתם להגשים חלום, והנה אתם עושים את זה.

אבל איבדתם כלכך הרבה בדרך, אבל אפילו לא מבינים כמה..

איבדתם את כל הכסף שהיה לכם, איבדתם את הילדים שלכם למהלך שנה וחצי, איבדתם את השפיות,

איבדתם כל הגיון..

איבדתם דברים שלא בטוח שתוכלו להחזיר.

בכל השנה וחצי האלו הייתי כל הזמן עם חברים, דיברתם התמודדתי בכיתי ונאהבתי על ידי החברים שלי,

אתם לא הייתם חלק משום תהליך שעברתי.

ובכל זאת, אתם רוצים שנחזור להיות משפחה.

שנחזור להיות המשפחה ההיא שהיינו..

אני לא יודעת אם אני יכולה, ובעצם אם אני בכלל רוצה..

הייתי מעדיפה לחיות עכשיו בבית קטן יותר, אבל בידיעה שיש לי הכל..

לא לחיות בבית גדול עם גינה ולחשוב על כל שקל שיוצא לי מהכיס.

אני רוצה להיות ילדה ולא להיות אמא לאח הקטן שלי.

אני רוצה להיות ילדה ולא ללכת לעבוד כדי לטוס לפולין.

אף פעם בתהליך הזה לא הקשבתם למה שהיה לי לומר, תמיד הגזמתי,

תמיד אמרתם לי שאני מקצינה את המצב.

במהלך כל השנה וחצי האלו הדחקתי כל רגש אפשרי, אפילו שגולן נפטר לא בכיתי לידכם..

הרגשתי שכל דבר שאני אעשה, יהיה מוגזם. לא ננתי לעצמי להרגיש, לדבר..

חזרתי לשוקר שהייתי.. לשוקר שאני שונאת.

חזרתי לאדם שאני כבר לא.

והנה עכשיו, אני מתמודדת עם הכל, כי אני לא השוקר שהייתי. אני סתיו, הכי סתיו שיש.

ואני לא מדחיקה רגשות, ולא אכפת לי שתאמרו לי שאני מגזימה.

זה מה שאני מרגישה ..

אני אפסיק לבכות על חלב שנשפך אבל לא אוותר על הכוס הבאה .

אני לא אוותר על שום דבר שארצה לעשות, אני אסתדר גם בלעדיכם.

אני לא אוותר לעצמי, אני לא אוותר על עצמי - כמו שאתם עשיתם..

ועל התמונה שתהיה תלויה בסלון ?

יהיה כתוב..

"צעד אחר צעד הגשמתם את החלום.."

 

 

נכתב על ידי , 2/11/2011 21:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,785

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוקרית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוקרית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)