לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

סירחון, צנחנים וסינג'ורים


ביום שני בלילה, באמצע ההדממה, היה לי תורנות בצבא. כאשר הגעתי לבסיס, נכנסתי לחדר שבו ישנים ורואים טלוויזיה כדי לשים בו את התיק. ברגע שנכנסתי, פגע בי עננת צחנה. מה זה צחנה, הזבובים מתו מהריח!


ישר הבנתי, הקצין שטח של המודיעין עושה לילה. הבחור כל כך מסריח, זה לא יאומן. אני בדרך כלל לא רגיש לריחות! אפילו רמזנו לו, הוא מלמל משהו שגם אישתו כל הזמן אומרת לו להתקלח. אבל זה לא עזר.


אחרי שסיימתי את העבודה, היה שקט וראיתי בחדר ההוא סרט. כל החלונות פתוחים והמזגן פועל הכי חזק, ככה היה סביר. בשביל לישון, לא יכולתי שם, לקחתי מזרון ופרשתי על השולחן הגדול של השרטטות. לפחות שם לא מסריח.


 


קבעתי עם Em בבוקר למחרת, בתשע וחצי בתל אביב. תכננתי לקום, להתארגן ולנסוע מהבסיס בלי לחכות למחליף שלי, שאני יודע לא ימהר לבוא ביום חופש. אך אבוי, אני קם קצת לפני שמונה ובדיוק מגיע המפקד למשרד. מה הוא עושה פה בבוקר השבוע חופשה שלו?! הבנתי שאני כבר לא אוכל לצאת מוקדם.


הוא התחיל לקשקש לי בשכל, הוא הראה לי שבמסדר מגרשים של הרס"ר יש את סמלי היחידה, ואני רק הסתכלתי אליו בעיני עגל. הרי מה לי ולמסדרים? זה מאוד הפריע לו שהסמל של חטיבת הצנחנים הוא הסמל הישן, שנראה כמו תולעת מעוכה עם כנפיים ולא הסמל החדש, הנחש עם הכנפיים, שנראה גם מעוך אבל עשינו לכבוד 50 שנה לצנחנים אז אסור להגיד דברים רעים אליו. הוא רצה שאני אדפיס סמל חדש גדול במדפסת הענקית למפות. זה מה שע. קמ"ן בצה"ל רוצה, להתנהג כמו רס"ר מטומטם שמבזבז משאבים לצבא בשביל שטויות. רס"ב שמעון תזהר, הע. קמ"ן בעקבותיך.


The OLD one


הסמל הישן הידוע גם כתולעת מעוכה שמוציאה לשון



משימתי הייתה לתאם מול הרס"ר. עכשיו, לא שיש לי בעיות מיוחדות עם הרס"ר. למרות הזיפים הלא תקניים, הדסקית שאני לא יודע איפה היא כבר כמה חודשים ושאר ירקות שכאלו. הסיבה שאין בעיות היא, שהרס"ר פשוט לא יודע שהן קיימות. בשנתיים ומשהו האלו למדתי שלדעת להעלם זה חשוב. אני לא עומד לצעוד ישר למלכודת הזאת.


הקצין הלך לישיבה. אני התקשרתי למחליף שלי שאמר שקיבל אישור לבוא רק בעשר. הפלתי אליו את העבודה בטלפון, הוא גם לא התלהב במיוחד אבל הוא עדיין צעיר!


אני אספתי את הדברים ונסעתי לי לתל אביב לפגישתי עם Em (ככה היה). איחרתי קצת.


 


כן, בשביל זה התגייסתי. יש הרבה רגעים חשובים של עבודה לקראת מבצעים, אבל ביום יום זה פשוט מאבק להראות עסוק ולהימנע מסינג'ורים! איזה פוסט תלונות, ממתי הפסקתי לראות את חצי הכוס המלאה? טוב, נו, עוד 292 ימים.

נכתב על ידי , 18/10/2003 02:19   בקטגוריות צבא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-19/10/2003 00:58



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)