לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

הערצה עצמית



כן, אתם רואים נכון. זה מה שעשיתי. את כל הבלוג שלי פלוס כל התגובות. במשך שנתיים. כשהיה יום הולדת השנתיים לבלוג שלי החלטתי שאני רוצה את זה מודפס. בכל זאת, הבלוג, במיוחד בתקופות הטובות שלו שבהן כתבתי הרבה, הוא תיעוד של החיים שלי. של  המחשבות שלי.

במיוחד זה כיף כשקוראים את מה שכותבים פעם. אתה נזכר ומחייך. למשל כשאתה קורא את התגובות הראשונות של מי שתהיה חברה שלך, עוד הרבה לפני שמישהו חשב אפילו על להפגש. זה גם עצוב. כשקוראים על דברים שהבטחת לעשות ואף פעם לא קיימת. אבל לפחות עכשיו אתה מודע לזה. עכשיו אפשר להוציא את זה ממחסן ההכחשה ולנסות לעשות את מה שחלמת עליו.

בקיצור, לפני חודש הדפסתי את כל 700 ומשהו הדפים שכוללים את התגובות בעבודה שלי לשעבר, באחת המדפסות המהירות. עשיתי את זה בערב, ככה שלא היו אנשים. שמתי את זה בגומייה ושמתי בחדר. עכשיו, שלושה ימים לפני הטיול הגדול, כחלק מהמליון דברים שאני חייב לסיים לפני שאני טס, הלכתי לחנות והכנסתי את הבלוג לספירלה.

אחרי רבע שעה, פחות 20 שקל ונבוך ומפודח מהתחת מהמוכר שידע טוב מאוד מה זה בלוג קיבלתי את הבלוג בצורה יפה ונחמדה. לתקוע למעלה בארון ולקרוא עוד כמה הרבה שנים. ממליץ לכולם.

 

נכתב על ידי , 29/7/2005 17:36   בקטגוריות אינטרנט  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-14/8/2005 05:54



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)