לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

קולה?! לא בבית ספרינו


 


קודם כל רציתי לצטט:


"שלום, קוראים לי בורג, ואני מכור לקולה."


- שלום בורג, כולנו אוהבים אותך.


- "כבר חודשיים שלא שתיתי קולה."


- ואנחנו גאים בך על זה.


- "אבל חכו, היום בשיעור גרמנית, הרגשתי חרא וכל הזמן ניקרתי (התעפצתי, חרפתי או בקיצור ישנתי) לתוך הספר בגרמנית שלי. אז בהפסקה לא הצלחתי להתאפק וקניתי פחית קולה. ~קולות הלם בקבוצה~ רק אחרי שנגמרה ההנאה הרגעית ממשקה המוות השחור והמתוק הבנתי מה עשיתי. הבנתי את טעותי!"


- חבל שנכנעת, אבל אנחנו כאן בשבילך, צריך להתחיל מהתחלה.


- "אני יודע, אני מצטער שאכזבתי אתכם. מעכשיו אין עוד קולה!"


 


מתוך דיון דמיוני בתוך הראש שלי.


 


אז למה בעצם? תמיד ידעתי שקולה מזיקה לי, אבל זה נתן לי את הדחיפה האחרונה. עברתי לתות בננה ולמיץ ענבים!





 


לא קשור, אבל פשוט נורא הפחיד אותי. הייתי בתור לרופא שיניים צבאי, חיילת חמודה באה ומתיישבת מולי, מחכה גם לרופא. משעמם לי נורא, היא חמודה והבטחתי לעצמי לנסות. אז זרקתי סתם משפט על התור המעצבן, היא חייכה ואמרה משהו בסגנון של "אתה מהיחידה הX , נכון? אני ראיתי אותך כמה פעמים, אתה משרתת בבניין לידי". אבל הסיבה שאני לא יודע בדיוק מה היא אמרה, היא שהייתי בהלם אחוז בפלצות. אומנם היא חייכה חיוך רחב, אבל מבתוך החיוך ניבטו אלי שלל שיניים בצבא שחור, אפור וצהוב. מלמלתי לי משהו לא ברור וחזרתי לבהות בתקרה בפחד. מוסר השכל, לא להתחיל עם בחורות ברופא שיניים.

נכתב על ידי , 25/12/2003 23:20  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-2/1/2004 00:33



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)