לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2004

ללמוד משגיאות?!


אומרים שלומדים משגיאות, אז אני כבר אמור להיות גאון הדור: התכוננתי והתארגנתי לי. שמתי לב הזיפים כבר עברו את שלב הלוק דודי בלסר ועברו ללוק של אחמד גיבריל רג'וב. אז הלכתי להתגלח. כרגיל, אני עצלן ומחפש את קיצורי הדרך הקטנים, אז החלטתי לוותר על הסכין ולחזור למכונה. הרי אני לא צריך להיות חלק לגמרי.


מול המראה בחדר אמבטיה התחלתי להתגלח, אבל בגלל שאני התגלחתי עם סכין בכל הזמן האחרון, הבטרייה של המכונה כמעט ולא הייתה טעונה. בערך שסיימתי חצי מהפנים, המכונה התחילה לעשות קולות של התחננות שאני אפסיק ומרמור על זה שצריך לעבוד, בערך כמוני בצבא. אבל מה אני אעשה עכשיו, אני באמצע. אז המשכתי, מה כבר יכול לקרות.


פתאום המכונה חדלה ממירמורה ושקטה. טוב נו, מה אפשר לעשות. אני רוצה להניח את המכונה בצד, אבל כאב נוראי עובר בפני. השערות של הזקן תקועות במכונה וכל תזוזה קטנה מאיימת לתלוש אותן. איך אני תמיד נתקע במצבים כאלו? ניסיתי לשחרר את השערות מהמכונה אבל חוץ מכאבים לא הרווחתי כלום. איך בנות תולשות שיער מאזורים רגישים, אני אף פעם לא אבין. פתאום עלה לי רעיון חדש, רצתי לחדר כשאני מחזיק את המכונה צמודה לסנטר ומנסה לא להזיז אותה יותר מידי. הבאתי את הכבל חשמל של מכונת הגילוח, חיברתי אותו בחדר אמבטיה. כלום לא קרה. אז עמדתי בחדר אמבטיה, כמו אידיוט, כשאני מחזיק מכונת גילוח שתופסת את הזקן שלי ומחוברת לחשמל. אחרי איזה דקה, הבטרייה נטענה קצת, ניסיתי להדליק את המכונה שוב. הפעם היא פעלה והצלחתי להוציא את השיער שנתפס בה. את השאר גילחתי עם סכין. לא ידעתי שזה כל כך מסוכן! J


 


הבנתי שכל מי שטען פה בישרבלוג שיש לי קטע עם רכבות - צדק. ~יש לקרוא קטע זה כאילו אני מספר אותו עם טירוף קל בעיני~


אני לעולם אעדיף רכבת על פני אוטובוס גם אם זה ייקח עוד קצת זמן. אני חושב שהרכבות החדשות הן יפיפיות מבחוץ, שהישנות הן מדהימות מבפנים. כשחשבתי על זה החלטתי שאני רוצה לנהוג ברכבת. לא נראה לי שזה יקרה בקרוב, אבל החלטתי להוסיף את זה לרשימה שלי של דברים לעשות. אני מוכן להתפשר גם על סתם סדרן או מאבטח ברכבת. בכל מקרה כרגע, בזמן שישבתי ברכבת וחשבתי על זה, רציתי לראות איך נראה תא הנהג. אז התקרבתי לראש הרכבת, הבחור שם נראה עסוק משהו. אז התיישבתי לי כמה תאים לפני והסתכלתי. קצת מאכזב. החלטה לעצמי; פעם הבאה ברכבת שבה תא הנהג פתוח לבקש סיור כמו ילד קטן. אבל זה דבר קטן מידי בשביל להוסיף אותו לרשימת המשימות.


 


הא, וגם אף פעם לא אכלתי בסביך, עוד משהו שצריך לעשות מתישהו, אבל קטן מידי בעיני בשביל לרשום בצד.


 


עוד משהו משעשע (אולי אפילו מצחיק, אם אני ארשה לעצמי). בשנות התשעים הייתה להקת רוק-כבד בשם Body Count עם סולן ראפר בכינוי IceT . הם הוציאו שירים עם השמות בסגנון של cop killer ו KKK bitch . כל הכעס של מוזיקת רוק כבד עם הקללות של ראפ, נגד כל העולם ובמיוחד נגד שוטרי לוס-אנג'לס . לפני כמה שבועות מישהו השמיע לי אותם. לפני כמה ימים ראיתי את התוכנית חוק וסדר. בתחילת התוכנית, כשמראים את השחקים ורושמים את השם שלהם, נחשו מי מופיע שם בתור הבלש העצבני, מי אם לא מר IceT . איך שגלגל מסתובב לו...


 

נכתב על ידי , 9/1/2004 16:45  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יובל ב-15/1/2004 19:11



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)