לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2004

אופטימי בכוח


החלטתי להיות אופטימי:


מזל שיש לי אף סולד – אחרת כשהייתי שם את המשקפיים הן היו מחליקות למטה. טוב שיש מרפסת שהן יכולות לשבת אליה בבטחה.


מזל שיש לי משקפיים, ככה אנשים חושבים שאני "בלתי מזיק ברובו" מעין חנון חכמולוג. אני יכול להפתיע אותם בטירוף החבוי. הרי לא צריך להיזהר ממני, אני לא מזיק. ככה גם אנשים תמיד באים אלי עם שאלות כי הרי אני החכם עם המשקפיים.


מזל שיש לי חצ'קונים, ככה כל בוקר יש לי סקרנות לראות מה קרה בפנים. רוב בני גילי כבר מזמן הפסיקו לחוות את ההתרגשות שלפני המבט הראשון בבוקר במראה. רק אני בר מזל.


מזל שיש לי פאק בדיבור כשאני אומר ש', אחרת איך היו מזהים את קולי בטלפון.


מזל שיש לי שיניים צהובות, אחרת הייתי עלול לסנוור מישהו עם הבוהק ולגרום לתאונה דרכים מחרידה.


מזל שאני 'רק עור ועצמות'. משום שאני כל כך רזה אני לא שוקל הרבה ואפשר לקחת אותי בתוך מזוודה למטוס.


מזל באמת.


 


זה מה שאני קורה פוסט אופטימי! אבל נראה לי שהגזמתי קצת.


הגזמתי גם קצת בתיאורים, יצאתי כמו איש הפיל. אני לא! לפחות אני חושב שלא. אני מקווה... אופס, הנה ברחה האופטימיות.


 

נכתב על ידי , 10/2/2004 00:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-11/2/2004 19:41



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)