לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

אני שר הטבעות!


ניתן להבין שבאילת אני לא. אין הרבה אנשים שאומרים להם "עוד 40 שעות, תיק לשני לילות, תחנה מרכזית, אילת!" והם אומרים סבבה. האמת היא שאין מספיק אנשים שאני רוצה לבלות איתם סוף שבוע שלם. מרוב תשובות "אולי, נראה", נשארנו רק שניים וגנזו את הרעיון.


יום שישי אידילי. ישנתי 13 שעות, ככה בקטנה בלי לשים לב אפילו. נרדמתי אתמול כבר בשמונה ומשהו בערב והתעוררתי לבד לפני עשר. אני מקווה שזה הרג את העייפות סופית לסוף השבוע הזה. אז קראתי לא מעט ואכלתי עם המשפחה. בצהריים קבלתי טלפון מקצין המודיעין של אחת היחידות שביקש שאני אגיע בשישי בצהרים לעזור להם. כל זה כשאני לא תורן או כונן ויש תורן שבת בבסיס. אולי בחור בלאי אבל תורן. הסברתי לו לאן הוא יכול לתקוע את הבקשה הזאת וניגשתי למחשב לראות מה חדש.


קבלתי בדוא"ל הזמנה לטבעת "נצרת עילית". מבולבל, לא ממש מבין מה זה טבעת, או מה לעזאזל לי ולנצרת עילית, לחצתי על הקישור היחידי שהיה והופ הצטרפתי בטעות לטבעת. אחרי שהבנתי את מה הקטע ישר עזבתי את הטבעת הזאת וחיפשתי אחת נורמאלית.


לא מצאתי לי אף אחת (חוץ מ"פקצות בלונדיניות"), אז הקמתי את טבעת החיילים. ואפילו חשבתי לי על הייקו בתיאור. טוב, אז לא הייקו אלא חמשיר, בעל שלוש שורות (?!).


בכל מקרה אז עכשיו אני "מנהל הטבעת" או כפי שאני מעדיף Lord of the Ring. יש לי את היכולת להעיף אנשים או להזמין אותם, ממש מושל העולם, סארומאן לפחות. בינתיים תנועה ערה מאוד. הרבה רוצים להצטרף, אפילו הייתי צריך לדחות בלוגר אחד. מוזר.


 


סיפורי כדור באולינג


הקרחת צומחת במהירות וכבר תוך כמה ימים הפכה לסתם גלח צמוד מאוד. בקצב הזה יהיו לי רסטות עד השחרור. זה אולי בעתיד, אבל עכשיו, כמו אידיוט, נשרפתי בקרחת. אז הייתה לי יומיים קרקפת ורודה. אז כדי לא להחמיר התחלתי ללכת עם כובע ב', כן זה של הטירונים. אותי זה נורא שעשע. את כל השאר פחות. וקיבלתי רק עוד מבטי פליאה של מה זה הסמל הראשון עם כובע טירונים ונעליים אדומות עושה פה?


 


ועוד פידבק מהפוסט הקודם החלטתי מה אני צריך (מסתבר שלכתוב בלוג באמת עוזר לסדר את המחשבות בראש). קופארה! או קונג פו או טאי צ'י או איגרוף (הייתי פעם) אן משהו כזה. בקיצור משהו פיזי אבל לא משעמם כמו חדר כושר שאני אפסיק אחרי שבועיים. משהו שיהיה בזמנים קבועים וגם הזדמנות לפגוש אנשים חדשים. עכשיו צריך להחליט לאיזה מהם, קופארה נראה מגניב אבל האם הוא באמת כזה? ולמצוא קבוצת מתחילים.


האם שם אני אמצא את המפתח לחיים מאושרים? לא נראה, אבל דרך בריאה וטובה להעביר את הזמן.


 

נכתב על ידי , 12/3/2004 17:06   בקטגוריות אינטרנט  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-15/3/2004 10:18



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)