לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

אירוניה באה בכמה צורות


 

אירוניה תרבותית זה שבלאוס, שהאמריקאים תמכו בה צבאית וכלכלית, נגד ויאטנם ונגד הקומוניזם באופן כללי, אין בה היום מקדונלס, אפילו לא אחד. אם אתה רוצה אמריקניזציה לך תקנה פפסי בשקית פלסטיק ברחוב, תסתכל על שער הניצחון הכאילו צרפתי שנבנה מתרומת הבטון האמריקאי שהיה אמור להיות שדה התעופה החדש או שסתם תעמוד מתחת לרמזורים הבודדים שבעיר הבירה ותחלום.

בויאטנם, סמל לקומוניזם, המשפילה הגדולה של ארה"ב, אתה יכול ללכת ברחוב ראשי בסייגון, להתחיל את הבוקר במסעדת phu2000. תתיישב מתחת לתמונה של ביל קלינטון  מוצץ בביקורו את הנודלס בקר המפורסם של המקום. להמשיך לשווקים המקומיים שם תקנה דגל אמריקאי ויתנו לך דגל קומונסטי במחיר מוזל, אולי גם תהיה תייר טוב ותקנה כרזה קומוניסטית ישנה. תחצה את הכביש הפקוק עד אפס מקום באופנועים, תכנס לקניון הנוצץ, וכשימאס לך בין שטף הויאטנמים שבטירוף שופינג, תעצור בקולונל לארוחת צהרים. לא גנרל הו צי מין המשחרר המיתולוגי שמביט מפינות הרחוב. הקולונל הרלנד סנדרס – מקים רשת קנטקי פרייד ציקן, KFC.

    

דגלי ארה"ב וקומוניזם בעסקה במחיר טוב בסייגון, ויאטנם. פפסי משקית פלסטיק כי היא זולה בכמה אלפי קיפ בלאנג פרבנג, לאוס.

 

מעל הרחוב מחייך גנרל הו צי מין על האנשים שעוברים ומולו דוגמנית כמעט מערבית מוכרת שמפו להמונים בהנוי , ויאטנם

 

rush hour, או בעברית "שעת העומס" בואנג-ויאנג, לאוס

 

אירוניה מָחְשְב-תית זה שיש לי במחשב לא מעט סרטים שהורדתי מאימיול, אבל לא בא למחשב להפעיל אותם. קונפליקט בין הכרטיס מסך לכרטיס קול יצר מצב שהם לא חיים בדו קיום משותף. מעין מיני מזרח תיכון בתוך מארז ATX אפור. אפשר או לראות את הסרט בטלווזיה אבל בלי אודיו. או אם חשוב לך גם לשמוע, אז להפעיל את הכרטיס קול ולשמוע, אבל לא לראות כלום חוץ ממסך שחור. אירוניה מחשבית שרק מתחזקת מזה שהמחשב הנישא מסרב להצליח לפתוח את הקבצים דרך הרשת.

 

אירוניה בורג-ית זה שעד שאני מוצא עבודה שאני מחבב וכשעבר כמעט חודש עד שאני בעצם כמעט זוכר עם מה מגיע "פוקצ'ה אנטיפסטי", או מה ההבדל בין 'קפה הפוך', 'קפה על חלב', 'אקספרסו על חלב', ו'קפוצינו' (אם מישהו יודע שיגיד לי) אני מחליט שאני עוזב הכול ויוצא לשביל ישראל. עוד פחות משלושה שבועות ואני בדרך, הולך950 ק"מ בשוונג אחד. אז עוד שבוע וקצת צריך להתפטר. אבל זה שטויות בדרך להגשים חלום.

סימון שביל ישראל באחת מהפעמים שעשיתי קטעים קטנים בשביל

 

גילוי נאות, אני לא באמת יודע מה יש בפוקצה אנטיפסטי, או את טעמי הדקירי שיש בבר, אבל לפחות אני לא עושה הרבה נזק. לפחות עד אתמול בלילה ששברתי כוס לראשונה בקריירת המלצרות שלי (כמעט חודש בלי לשבור שום דבר זה לא הולך ברגל).

גילוי נאות שני, כל הפוסט הזה נועד בשביל לתקוע עוד איזה תמונה או שתיים מהטיול הגדול, אבל בעיקר בשביל להודיע על זה שאני יוצא ל950 ק"מ של השביל, רק בצורה נונשלנטית. אז נא להתייחס לנושאים האלו! J

נכתב על ידי , 26/8/2006 17:49   בקטגוריות צילום, משעשע, שביל ישראל  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בורג ב-19/11/2006 18:15



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)