לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

תה עם חול


משמרת לילה, סגירה, הולך לישון.

קם, אוכל, מתארגן, משמרת אחר הצהרים, הולך לישון.

קם, אוכל, מתארגן, פתיחה, משמרת בוקר.

 

טיול מעיינות של יומיים בהרי ירושלים.

 

משמרת לילה.

משמרת אחר הצהרים.

משמרת בוקר.

וכו' וכו'

 

הפסקה קצרה בחיים שלי שהפכו להיות עבודה בבית קפה ותו לא. עשינו טיול של הקבוצה שיוצאת לשביל ישראל באזור יער הקדושים. היה כיף ונהדר. למדנו הרבה על הקבוצה ועל מה צריך שיפור. היינו ב4 מעיינות, ב 2 מתוכם שחיתי, באחד מהם ממש הכנסתי גם את הראש. לא בגלל שהוא היה הכי נקי, אלא כי אז היה לי הכי חם.

גלינו אנשים טובים באמצע הדרך. גלינו גם שטוב שאנחנו 8 אנשים, כי ככה אם בן אדם טוב נותן לנו מתנה בבוקר אריזה שלמה של שוקו בשקית זה מתחלק אחד לכל אחד.

בחזית העבודה, אני כובש אחמ"ש אחרי אחמ"ש בבית הקפה. מתחילים לתת לי משמרות טובות. מתחילים לתת לי שורות שולחנות שלמות ולעזוב אותי בשקט לעשות את העבודה ולא לתזז בין נקיונות, הוצאה מהמטבח ופינוי שולחנות. כמה חבל שהמצב הזה מתחיל כשעוד שבוע אני עוזב. דיברתי עם הבוס. הוא אמר שכשאני חוזר מהשביל עוד חודש וחצי/חודשיים בטח יעזבו לו סטודנטים שמתחילים ללמוד, אז יכול להיות שהוא יצטרך שוב עובדים. בקיצור הוא נשאר מאוד מסתורי ואמר לי לקפוץ להגיד שלום כשאני חוזר ונראה אז.

 

בכלל נורא שעשע אותי ההבדלים בין החיים בשבוע הזה. ישנתי בשק שינה מתחת לכוכבים, ליד המדורה כשמסביב מקיפים אותנו יללות של תנים. שתינו תה צאי עם אבק. אכלנו פסטה ברוטב עגבניות, פטריות, שום, תיבולית, אגוזים ובעצם רוטב של כל הדברים שנשארו לנו ויכלנו לזרוק ביחד לרוטב. את הפסטה בחשנו בחתיכת מקל מלוכלך כי אף אחד לא הביא כף או משהו. ואחרי יום אני חוזר לבית קפה והלקוחות מחזירים מנות, כי על הכוס יש טביעות אצבע. או שיש להם פרמזן על הלזניה ואם לא רוצים פרמזן. וטוענים שאני הייתי אמור להסביר שלזניה מגיעה עם גבינה (?!). רציתי להסביר להם שיום לפני זה אכלתי דברים הרבה יותר גרועים והם היו הרבה יותר טעימים מהלזניה חצילים (המזעזעת) הזאת. שלפי זה אני יכול לזרוק על הלזניה שלה קצת חול ואבק ואולי יהיה לה טעם טוב יותר. אבל אמרתי כן גברתי, והלכתי להתלונן על הלקוחות במטבח.

 

עוד שבוע וטיפה, שביל ישראל. חודש ומשהו של חופש מהכל. רק הקבוצה והכמה קילומטרים שנמצאים מולינו.

 

נכתב על ידי , 8/9/2006 15:49   בקטגוריות שביל ישראל, עבודה  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בורג ב-17/9/2006 02:07



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)