לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

הזנחה עצמית


אני מזניח את עצמי. כבר איזה שבועיים שיש לי אינסמייה (גבר יהודי – דבר עברית!), סליחה, נדודי שינה. מעין מסלול שאני לא מצליח להרדם בשעה נורמלית, ישן חלש כל הלילה, קם רק בשביל לגרור את עצמי מסטול במשך היום. חוזר הביתה וחוזר לישון בצורה לא טובה רק כדי להמשיך במעגל הזה.


אז כן, כמו שאמרו בfight club , כשיש לך נדודי שינה אתה לא באמת ער אף פעם ולא באמת ישן אף פעם. אתה נמצא במעין שלב ביניים של הכרה חלקית כל היום. בקיצור אחרי איזה שבועיים כאלו הגוף קרס ואני חולה. סתם מחלה מעצבנת שעושה לך כאב ראש ונזלת. אבל משעמם לי בבית. אין מה לעשות כשאתה חולה.


אז הגעתי לאינטרנט. מצאתי ששלחו לי פעם שאלון. זה מעין שאלון 300 הידוע לשמצה ממבחני צבא, אבל בגרסת האינטרנט. בסופו של דבר אתה מקבל ניתוח פסיכולוגי בגרוש של עצמך. לפחות במקרה שלי זה נראה לי די מדוייק או שאני מאושר לדמיין את עצמי ככה. הסיכום של הניתוח שלי (הניתוח כולו הוא ממש ארוך)


Who You Are?
You're a down-to-earth and easygoing guy. You love to work with your hands and can fix almost anything. You refuse to settle long-term for a boring job or doing something just because it's expected of you. Life should be "balanced" with plenty of time for fun, spontaneity, and relaxation! You try to avoid scheduling every minute of your day and instead prefer a more informal and "go with the flow" approach. You're a private person and a little hard to get to know, especially emotionally. When you express your feelings, it's more likely through your actions and practical support than through words. However, you also have a romantic and sensual side that only the special person in your life will be able to see.


כן, יותר ויותר אנשים מגדירים אותי בזמן האחרון כ"אפתי". מילה אחת וזהו. מה שדי מתחבר עם ההזנחה והשינה, כי אני לא עושה כלום ולא איכפת לי מכלום. אבל זה עדיין יותר טוב מפריק, חנון או סתם מוזר.


אם אתם רוצים גם לעשות את המבחן, אז זה המקום ללכת. יש שם גם מבחן לאיזה סוג של בני זוג אתה נמשך. מראים לך תמונות ובסוף אומרים לך שאתה אוהב סנטר מחודד. די נחמד ליום מחלה במקום ללכת לצעוד באיזשהי הפגנת 1 במאי.


 

נכתב על ידי , 1/5/2004 17:51   בקטגוריות אינטרנט  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של geebor ב-2/5/2004 21:19



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)