לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

החוף


בנסיעה ההיא למדתי משהו מאוד חשוב. בריחה באמצעות נסיעה לטיול היא פתרון שעובד. כמעט מהרגע שבו עליתי למטוס, החיים באנגליה הפכו להיות חסרי משמעות. מרגע שנדלקו ההודעות על הידוק חגורות הבטיחות, כל הבעיות כבו. משענות יד שבורות נעשו חשובות יותר מלבבות שבורים. עד שהמטוס המריא כבר שכחתי שאנגליה בכלל קיימת. - אלכס גרלנד, החוף.

 

שאלו אותי את זה פעם. לא יכולתי להגדיר את זה יותר טוב גם אם הייתי חושב על זה חודשיים.

אז מזל שלקח לי רק יומיים וחצי לקרוא את 450+ העמודים המרתקים שלו.

 

בפינת "הידעת?", גרלנד, שכתב את הספר החוף בגיל 29, תיאר סיפור דמיוני שעובר על הגיבור, שמבוסס את מצבו שלו בגיל 18-19 במהלך אחד מהטיולים הרבים שלו באסיה. הכוונה הייתה לצאת נגד תרבות התרמילאים. נגד כל הנזק שהיא גורמת. כמה הוא לא ידע, איך הספר, ובמיוחד הסרט בכיכובו של ליאונרדו דה קפריו, יעשה בדיוק את ההפך. מה שיגרום למיליונים של צעירים ברחבי העולם, כולל אותי, בורג אחד קטן, לצאת למסע בעולם בחיפוש אחר ההרפתקאות והמקומות שנמצאים בסיפור.

 

יש המון הבדל בין הספר לסרט, אבל אני מאוד מאוד אוהב את שניהם. רק בצורה שונה.

 

נכתב על ידי , 1/3/2007 21:48   בקטגוריות הטיול הגדול, סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בורג ב-2/3/2007 15:36



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)