לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

קדימה


נזכרתי במשהו,


אולי חלמתי אותו בין החלומות המוזרים שלי, אני לא בטוח, אבל חשבתי על זה הבוקר:

הסמל של אוסטרליה מכיל בתוכו את החיות אמו (סוג של יען אוסטרלי) וקנגרו.

 


ולמה דווקא את החיות האלו, מבין כל החיות המקומיות, יחודיות, מוזרות וחמודות שמסתובבות ברחבי היבשת? למה לא דוב קוואלה רך וחמדמד. וומבאט טיפש ואיטי. נמלים אורגות. וולאבי. ברווזן. שד טזמני ועוד ועוד שלל חיות שאתה מנסה לא לדרוס תוך שעיטה במרחבים הפתוחים. למה דווקא הן צריכות להיות על הסמל ועל המטבע, ועל סימלי המדינות והטריטורות?

הסיבה שבחרו את 2 החיות האלו, היא שהן לא מסוגלות ללכת אחורה. גימיק מטורף! צריך לתת פרס לאיש הקריאטיב של אלוהים שהמציא את זה. הקנגרו מסוגל לקפץ רק קדימה והאמו מסוגל לרוץ רק קדימה. לא מאמינים לי, אפילו ויקיפדיה אומרת את זה. זה בא ליצג את אוסטרליה, שרק מתקדמת לה קדימה.


ואני רק חושב, כמה היה נחמד אם אני הייתי חיה שמסוגלת לנוע רק קדימה. אולי לא הייתי יושב על התחת כבר חודש שלם מאז הפסיכומטרי ולא מצליח להחליט למה להרשם, או להתחיל לחפש עבודה, או לקנות קטנוע או לשכוח לחלוטין את סימפוני.

 

נכתב על ידי , 20/3/2007 11:26   בקטגוריות הטיול הגדול, הא ועל דא, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בורג ב-29/3/2007 23:20



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)