לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

הזיית פגישה ראשונה


הזיית יום...

 

ראיתי אותך בפאב אפלולי, רוכנת על הפאב, משחקת בשעמום בקש הצבעוני שבקוקטיל המצועצע שמולך. ניגשתי אליך, ביקשתי לשבת ליד ואת הנהנת בחוסר אכפתיות. שנינו מכירים אחד את השני, כבר מזמן, אבל אף אחד לא מראה. משחקים אחד עם השני, פלרטוט קדימה, פרצוף נעלב אחורה וכמה דקות אחרי אנחנו כבר במכונית בדרך אלי. בנתיים עוד לא נגענו. רק יד שמתשפשת כאילו בטעות בהליכה. יד צוחקת שמונחת בלי משים. באוטו אני מתחיל להתחמם, כבר לא יכול לשמור את היד לעצמי. ביד שמאל נוהג ויד ימין כאילו קיבלה חיים משלה. עוברת לה לברך שלך. מלטפת לאט לאט, מעבירה את חום הגוף. לאט לאט היד מטיילת לה במעלה הרגל החלקה, נכנסת לאיטה מתחת לחצאית. את הכל אני עושה לאט לאט, בכלל לא מסתכל. מתנהג כאילו אני נוהג כרגיל ורק היד הימנית שלי מעורבת בדבר.

היד שלי כבר מגיעה, אני מרגיש את חום שיוצא ממך, את הרטיבות שבתחתונים. וממך יוצאת אנחה. אנחה חבויה. אני מגביר לאט לאט את הקצב ואת מתחילה לגרגר. אבל פתאום נמאס לך מהמשחק האיטי הזה. את זורקת את היד שלי, משחררת את החגורת בטיחות, מחייכת אלי המופתע, חיוך ענק, ורוכנת אלי. משחררת את החגורה שלי, את הכפתורים של הגינס ומשחררת אותי לחופשי. הזין שלי מתנשא ישר כמו תורן, מאושר ושמח, יודע מה מצפה לו.

את מתחילה להעביר ליקוקים ארוכים על צידי הזין, כל הדרך מלטה למעלה. שוב ושוב. אני כבר מתחיל להשתגע, מתי, מתי כבר תמשיכי הלאה. אבל מצד שני, זה הופך להיות יותר קשה ויותר קשה להתרכז בכביש. עד שאת כאילו יודעת בדיוק מה אני רוצה, מכניסה אותו בפעם אחת, כמעט את כולו לתוך הפה שלך. אני מרגיש את המציצה, את הלשון החמה והרטובה שלך מלטפת לי את הזין. אני מתחיל לרחף, העיניים מתצמצמות, מתחילות להיעצם. אני נלחם להמשיך להסתכל על הכביש. אומר לעצמי, תיכף עדיין לא, תיכף מגיעים.

עד שבאמת הגענו אלי ובדיוק אז, אני מרגיש את הגלים, מתחילים מלמטה. אני מרגיש את הלחץ המתוק מתצטבר לו, ואיך שאני עוצר את האוטו אני נותן לעצמי להשתחרר, הכתפיים רועדות, האצבעות שלי נלחצות ותופסות לך ולוחצות את הצוואר. גלי הנאה ממשיכים ושוטפים עד שאני נרגע.

אנחנו מתנקים ונכנסים אלי. סוגרים את הדלת, ואני נצמד אליך מאחור. מחזיק אותך חזק, לא נותן לך להסתובב. שולח ידיים מתחת לחולצה. אני מופתע, אין לך חזייה. אבל החזה היפייפה שלך עומד זקוף ויפה. אני מלטף אותו, נהנה להרגיש אותך מגרגרת צמודה אלי. מתחיל להרגיש את הזין מתעורר חזרה במכנסיים שלי, שגם הוא מנסה כמה שיותר להיצמד אליך. אני משחרר אותך מהאחיזה, את מתנתקת ממני, מסתובבת עלי ואני מוריד לך את חולצה. הציצים הנהדרים והזקורים עומדים מחכים לי, עגולים ורכים. את מורידה לי את החולצה ובאה לנשק אותי בצוואר. אבל פתאום איזה גיץ נדלק לי בראש. אני תופס לך את היד המושטת, מסתובב לך אותה מאחורי הגב ומפנה אותך הרחק ממני. אני דוחף אותך לשולחן. מצמיד אותך אליו בכוח. את מתחילה להתנגד, אבל אין לך ברירה, היד שלך מסובבת ועם כל התנגדות אני מסובב רק חזק יותר. זה כואב לך ואת אוהבת את זה. אני יודע את זה, עוד מהזמנים שהיו. את תקועה בעמידת ר'. הציצים שלך נמעכים על השולחן אני עומד מאחוריך מסתכל על החצאית. בלי לשחרר אותך לרגע, או להרפות לשניה, אני שולח את היד השנייה לחצאית, מוצא את החוטני שלך ומושך אותו בפרעות ממך. נותן לו לפול לרגלייך. מעביר את החצאית למעלה כשמולי מתגלה ישבנך הלבן. מחזיר את אור הירח הקטן שנכנס מהחלון. אני מעביר ליקוק מהיר, על השפתיים החיצוניות שלך, רק לטעום את הטעם, מפליג פנימה. עושה סיבובים מסביב, מטייל עם הלשון, עד שאני מצמצם את העיגולים מסביב, מתקרב לדגדגן. עד שאני נוגע בו, מעביר עליו ליקוקים. אני קורא לך ואומר, אל תשמעי קול, אני לא רוצה לשמוע אותך, קול אחד ואני מפסיק. אני ממשיך, מתרכז עכשיו בדגדן. מלקלק ימינה ושמאלה, עוטף אותו בשפתיים, כאילו יונק. את מתחילה להאנק, בורחות לך כמה אנקות שאת מנסה להסתיר. אני נותן לך להיאנח כמה פעמיים, לפני שאני חוזר לעצמי, מפסיק ללקק, ורק כדי לתקן, נותן נשיכה הגונה בישבן. האנקה של קודם נהפך לזעקת כאב טוב. ואני לא מפסיק עד שנשאר עיגול של סימני שיניים אדומות על הישבן הימני שלך.

אני פותח את המכנסיים שלי, מכוון את הזין שלי לכוס שלך, מכניס רק את הכיפה. נהנה לעצור שם, להרגיש את ההרגשה של הצרות שלפני. את נהיית חסרת סבלנות, דוחפת אחורה מהצד שלך, אבל אני לא אתן לך שום שליטה הפעם, אני זז במקביל אחורה. ככה שאנחנו נשארים בדיוק באותו המצב ואני רק מסובב שוב את היד שלך. ואז אני נכנס, בפעם אחת, מכה אחת חזקה עד הסוף. את משתוללת.

שם שוב אני עוצר, מרגיש אות החום, הרטיבות לכמה שניות לפני שאני מתחיל לנוע קדימה ואחורה. פנימה והחוצה. לוקח את היד השניה שלי, מרטיב אותה בפה ושולח לציצי השמאלי שלך, עושה עיגולים מסביב. עובר לצבוט, בהתחלה חלש, אבל מתחזק ומתחזק. וככה גם הקצב של הזיון, לאט לאט מגביר את הקצב. נהייה יותר ויותר פרוע. אני כבר צריך קונטרה, אני עוזב את הציצי שלך לשלום ומחזיק אותך בצוואר, ככה את לא יכולה לזוז חוץ מביחד איתי ולי יש במה להחזיק. את כבר מזמן תופסת בשני הידיים חזק חזק בצידי השולחן.

הקצב והפרעות גוברים. השולחן כבר מתנדנד. הדברים מתחילים לפול ממנו. אבל לאף אחד לא איכפת, שנינו מתקרבים. אנחנו עושים המון רעש, הדברים שנופלים מהשולחן, השולחן בנחבט בקיר, את צועקת, אני נאנק. והקצב רק גובר וגובר, זיעה מתחילה להצטבר, החדר כבר כולו אפוף ריח של זיון. אני מתחיל להרגיש אותך מתכווצת מסביב לזין שלי ואני מרגיש שזה כבר הסוף, הרגעים האחרונים, להחזיק את ההרגשה, הרעידות בגוף של שנינו מתחילים. נשטפים בהנאה, ונופלים על הרצפה הקרה חסרי כוח.

 

ואז את אומרת לי, אחלה פגישה ראשונה. יום שישי שוב פגישה ראשונה?

נכתב על ידי , 7/4/2007 15:35   בקטגוריות סקס  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שסק ב-14/4/2007 14:28



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)