לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

עונת הפיטנגו


תחילת הקיץ סוף האביב והפיטנגו מתפרעים. אדומים, גדולים (עד כמה שפיטנגו יכול להיות גדול) וטעימים!

פיטנגו זו מילה מצחיקה. מעניין אם יש לפרי מילה בעברית יותר תקנית. בכלל עונת הפיטנגו זה קורע אותי. סחטיקה על סבא שלי ז"ל שהחליט לעשות גדר חיה מצמח טרופי ביזרי.

עדכון, הסקרנות הרגה אותי. "איגניה חד פרחית" ואל תגידו שאתם לא מעדיפים את השם הפורטוגזי. מדהים מה יש באינטרנט - הכל אודות הפיטנגו. הזוי, כל מה שרצית לדעת על פיטנגו, לא שידעתי שאני רוצה לדעת.

ואם כבר בעונות, אז חבל שנגמרה עונת השסק. היה טעים.

אני נוסע לעבודה באופניים. אז אני חותך דרך השדות ויוצא ישר באזור התעשייה. יוצא 6 ק"מ לכל כיוון בסבבה שלי. לפני כמה שבועות היה אפשר להריח עדיין תותים. עכשיו פתאום מריחים אבטיחים. איך הזמן רץ.

בכלל בשלושה שבועות שרכבתי כל יום על האופניים ראיתי: עורב תוקף והורג דרור. חסידות תופסות תרמודינמיקות. נחש צפע והמון פועלים ערבים.

בשבוע האחרון שנסעתי במכונית, לפעמים עדיין חותך דרך השדות ראיתי כמעט כל יום מכונית תקועה בחולות. תמיד באותה נקודה. תמיד נצמדו לימין, נבהלו מהחול, בלמו ונשארו שם לשעות.

יותר מגניב באופניים.

אני נשמע כמו איזה חיזקי.

חיזקי על אופניים.

מעניין מה רואים עם חותכים דרך השדות עם אופנוע.

ומה אני אעשה לכשאגור בעיר?!

איזה פוסט לא קונסיסטנטי...

 

נכתב על ידי , 2/6/2007 18:06   בקטגוריות הא ועל דא  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בורג ב-9/7/2007 22:02



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)