לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

אני עשיר! יש לי יותר מ50!


דמיינו: אחת וחצי בלילה יולי חם ורטוב. מכונית חרישית ובודדה נוסעת לה ברחובות החשוכים. לפתע הם רואים את המטרה. המכונית סוטה ונעצרת בחריקת בלמים. שני גברים יוצאים בריצה מהמכונית הדולקת, מקיפים את המטרה. הם יודעים שהפעם הם הצליחו לתפוס אותה בזמן המתאים להם. הם מתחילים לשלוח ידיים, דוחפים, לוחצים ומתאמצים. עד שלבסוף הם תופסים, מסובבים והפקק בידיהם!


ככה ביליתי בין אחת בלילה לשתיים בלילה אחרי משחק גמר היורו. שלושה חברים הטובים יושבים ביחד רואים משחק כדורגל משעמם ביחד. בסוף המשחק אנחנו קולטים שצריך חגיגת סיום צבא (וסיום מבחנים באוניברסיטה לבחור השלישי). אז מה יש לעשות מיוחד בחמישי לאוגוסט? הופעה של היהודים בניצנים כמובן! ועוד חינם! ועד "זקני צפת" ו"בוטן מתוק בקרקס" גם! אנחנו חייבים להיות שם! צריך דציבלים בשביל להכנס! מה צריך? פקקים של קוקה קולה. אז למה אמרת דציבל? לא משנה, אבל אף אחד מאיתנו לא אוהב קוקה קולה!


אז מה עושים? מאלתרים.


מארגנים מבצע! פותחים בנוהל גלגול מבצע. קודם כל אוספים מודיעין: נכנסים לאתר של משרד לאיכות הסביבה ומדפיסים מפה איפה יש נקודות איסוף בקבוקי שתייה משפחתיים. תחזוקה וחימוש: נכנסים למכונית ומתחילים לנסוע. תוכנית אגמית: כל פעם שהצלחנו למצוא פח שכזה היינו קופצים מהמכונית כשהדלתות פתוחות ומנסים לאסוף כמה שיותר פקקים. אלו שילדים קטנים עדיין לא לקחו כי הם הלכו לישון לפני כמה שעות. קשיים במהלך המבצע: ממש קשה להכניס ידיים דרך החריצים הקטנים האלו בלי שהיד תיתקע. אבל בסוף מצאנו שיטה. אבל זה מסווג.


תוצאות: כמה פעמים כאלו ושעה אחרי ויש לי 45 דציבלים. חוץ מערימה דקורטיבית על השולחן שלי זה גם אומר שלושה כרטיסים להופעה. Happy happy joy joy.




רק מה, עושה רושם שכל פעם שאני מסתובב באמצע הלילה ועושה משהו מוזר, מה שקורה כל כמה לילות בזמן האחרון, ישר מגיע איש האבטחה כדי להסתכל עלי במבט ספק משועשע ספק מתנשא.


- מה אתם עושים פה?


- מחפשים בפח, כמובן!


- מה אתם מחפשים?


- דציבלים.


- ???! ~מבט מבולבל ומטופש~


- פקקים של קוקה קולה.


- אהה, יש עוד מבצע?


- כן.


- טוב, אז תהנו, לילה טוב.




בברכת אין דבר שהוא לא מתאים לתמונה. מקווה לראות אותכם בניצנים. אני יהיה הבחור שילבש חולצה שרשום אליה משהו בסגנון של "קוקה קולה טעם המוות"...

נכתב על ידי , 14/7/2004 00:04   בקטגוריות אקטואליה  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-18/7/2004 20:09



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)