לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

geek gone bad


מפעם לפעם אני צריך לילה כזה, לילה שיוצאים אליו בשעה שכבר הספקנו לראות את הבכורה של הסרט הרובטריקים קודם. לילה שזה שהגעתי מהים לא מצדיק שרוול וסנדלי שורש וגיל הכניסה קופץ לבדיוק שנתיים מעלי. כשאתה שוקל איזה אלכוהול דופק ת'ראש יותר ואיך אני שותה כמה שיותר ממנו בלי להקיא ובלי לשלם 40 שקל למשקה. במקום שכולם מדברים על קריסטל מת' ובשירותים יש מגשים לקוק.

כדי לדעת שזה לא בשבילי.

ואני רק חושב על זה שהמוזיקה מפוצצת לי את האוזניים ואני לא יכול לדבר עם אף אחד/ת. שכולם פה מזייפים להם תדמית ופוזה. שלא בא לי לדפוק את הראש, לא לאבד שליטה אלא לחדד את החושים. שתל אביב איבדה פרופורציות עם הסמים וכמה שאני בסדר ומרוצה רק עם 2 הג'וינטים מלפני שיצאנו. הא, וש"הסצנה" יכולה להשאר בראש שלי רק חלק מסרט או מחזה.

 

יוצא מהאוטו, כמעט 4 בבוקר, חזרה בישוב, איזה כיף השקט הלילי הזה ומדהים כמה כוכבים שיש כרגע בלילה בלי ירח. ושבכל היום הזה הרגשתי הכי טוב דווקא כשעבדתי קשה, כשעדרתי את הערוגה החדשה, למלונים, שעבדתי כל כך קשה שכל העור על כף היד התקלף ודימם.

בשקט, בשלווה, בשנטי, בשופי, חי את החיים ולא מקהה את החושים, חנון מקולקל, ובעיקר נאמן לעצמי וטוב לי פה.

נכתב על ידי , 14/7/2007 04:17   בקטגוריות אמצע הלילה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בורג ב-1/8/2007 23:33



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)