לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

הריח שלה


אני עדיין יכול להריח את הריח שלה עלי. עוד מאתמול בלילה. הבגדים כבר התחלפו, השעות חלפו אבל הריח שלה עדיין פה. מפעם לפעם שאיפת אוויר תמימה מחזירה אותי חזרה ללילה על פסגת הכרמל. חזרה לאוטו המתמלא אדים, לצרצור הצרצרים הנבלע בהמיית הגנרטור ולתחושת המגע שלה.


אז אני נזכר, מרים את החולצה, מסתכל על הבטן, זה עדיין שם, עיגול עגול, אדום ומושלם של סימני שיניים ומחייך לעצמי. כמה כיף היה פשוט לשבת איתה במשך שעות. יושבים על נרגילת תפוחים ומאושר עד הגג.


 


...יש לי את הטעם שלך אחרי שהפסקתי לחלום


ויש לי את הריח שלך אחרי שהפסקתי לנשום...


עברי לידר 



 



 


סוף הדרך למי שרוצה להישאר באמונה שאני רומנטיקן בלתי נדלה ולא לוגיקן מרובע.


 


חזרה לקרקע, איך היה, לא מי יודע מה, כדרכם של דברים ראשונים ביחד. החיים הם אף פעם לא כמו בסרט אמריקקי. פשלה פה, פשלה שם, מוצאים את הכיוון הנכון, אבל לא מסתיים נכון. דווקא חשבתי שהשקעתי, כולל דברים שאהה, אני לא כל כך אוהב לעשות. Better luck next time מה שנקרא, מחר נקנה עוד אבוקדו. אבוקדו?? אבוקדו! את זה עדיין לא ניסיתי אף פעם...


אני תוהה אם אני מריח כמוה, האם גם המכונית מריחה כמונו? המכונית שההורים שלי נוסעים בה כרגע. נו טופ, הם ילדים גדולים.


 

נכתב על ידי , 18/7/2004 19:34   בקטגוריות בינו לבינה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-14/11/2004 17:06



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)