לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

אני רוצה, אני רוצה מכונית


 


בניגוד למצופה השיר של משינה, "אני רוצה מכונית" לא מתנגן אלא שלושה שירים שנמצאים בrepeat תמידי כבר יומיים בערך: תפוזים – יוני בלוך, השחזור – יוני בלוך+אפרת ו קיטש – אלג'יר.


 


בימים האחרונים, כששואלים אותי את השאלה הקבועה מה המצב, אני מחליף את ה"פ'סדר" הסטנדרטי ב"מצויין" או לחילופין "נפלא". לענות כל דבר פחות מזה יהיה זלזול!


הכל מסתדר מצויין בדיוק כמו שצריך דמיינתי ורציתי ואפילו יותר. חוץ מהסיבות הברורות (כמו חופשת שיחרור) שטחנתי בהם בפוסט הקודם התווספו עוד ועוד סיבות. למען ההגינות אני אציין שבכלל לא בזכותי. אני עדיין פדלאה שמבזבזת את זמנה, אבל הכל פשוט נופל לחיקי.


בתוכניות שלי ראיתי את עצמי מבזבז לי את החיים ונוסע מקסימום בקטנוע משומש. אז זהו שכנראה שלא. למרות שכבר השגתי לי מורה לנהיגה על קטנוע, אני מקבל מכונית משלי. מה זה ת'אמרת "מקבל"? אמא קנתה מכונית חדשה, נותנת את הקודמת לאחותי ובעלה והם בתמורה נותנים לי את המכונית הישנה שלהם. אמא שאלה אם אני רוצה מכונית. הגבתי שאולי כן, אבל אין לי יכולת כספית להחזיק מכונית. "המכונית שווה בערך 20,000 , אנחנו לא ניקח ממך כסף עליה, הביטוח והרישוי משולמים עד אפריל 2005, כלומר אתה תשלם רק על דלק ותיקונים קטנים. אתה רוצה את המכונית?" אז שאני אסרב?! למכונית כמעט חינם? ביום ראשון הביטוח יתעדכן ואני אוכל לנסוע בה, עד אז צריך להשיג מדבקה "Gas, Grass or Ass – Nobody rides for free!" .


 



בנתיים לקח לי חצי יום לנקות את המכונית ולהביא אותי למצב אכשהוא הגיוני. אבל זה היה כיף, כי זה המכונית שלי שאני מנקה. אני כל כך מתרגש, מכונית משלי, ארבע גלגלים, קופסת פח לבנה, מנוע ושלי. לא עוד תמיד לבקש ממישהו אם הוא יכול לוותר על המכונית שלו לשעות הקרובות. אומנם קצת טרנטה, בת עשר, אבל עושה את העובדה והיא שלי. פיסת רכוש משלי, ארבעה גלגלים, גוף לבן ומנוע. אני לא אנסה לעשות את העליות של ירושלים איתה אבל את הדרך לתל אביב וחזרה היא תעשה כמו גדולה. צריך לתקן כמה דברים כמו את הרדיו וכאלו, אבל אני מאושר. Mine I tell you, Mine! ~צחוק מרושע~


 

נכתב על ידי , 29/7/2004 19:32   בקטגוריות אופטימי  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של JessiC ב-2/8/2004 01:35



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)