לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

אמבטיה


קטנוע זה כלי מוזר, הוא כמו אופנוע, אבל יש לו אמבטיה.

אמבטיה מתחת למושב.

ומה שעוד יותר מוזר, אפשר להכניס לאמבטיה הזאת המון.

כמה בדיוק, זה לא ידוע ומיטב המומחים חלוקים בנושא. אפשר להגיד כמה ליטרים יש באמבטיה, אבל זה לא אומר כמה דברים אפשר לדחוס פנימה. כי באמבטיה כמו בתרמיל מטיילים, אנשים מנוסים יעידו שיש יחס ישר בין כמות הזמן שיש לך לבין כמות הדברים שאפשר להכניס. כשאתה רואה שהרכבת תיכף בורחת לך, אתה מתקשה להצליח להכניס את הקסדה וכפפות חורף.

לעומת זאת, בראשון בבוקר בדרך לאונברסיטה, הקדשתי לסידור 40 דקות, הכנסתי הוצאתי, דחפתי, מעכתי והצלחתי בסוף להכניס לפחות חצי מהמלתחה שלי לתוך האמבטיה. כולל מעילים וספרי לימוד.

אפשר שהמרצה שלי היה אומר במונוטונית, איטיות ומבטע רוסי כבד כמו שרק הוא יכול, שאנחנו יכולים להסיק שאם יש קשר בT הזמן (מספר רציונלי אי שלילי), לבין X כמות המסה שאפשר להכניס לתוך C (מספר נטורלי) קבוע שטח המקום אז אפשר להחיל את ההוכחה עד לאין סוף.

כלומר בעצם, לתוך האמבטיה, אפשר להכניס הכל, את כל החדר שלי במעונות, גם אותך, גם את כדור הארץ אם רק היה לי מספיק זמן לתמרן את כל התוכן. ואת המלקולות. מדהים על איזה שטויות אני חושב כשאין מוזיקה בתוך הקסדה.

נכתב על ידי , 1/12/2007 23:04   בקטגוריות אוניברסיטה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוֹפֶק ב-27/12/2007 18:54



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)