לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

קלטת לוהטת


זוכרים את הקלטת הלוהטת. אחת מיני רבות קלטות לוהטות, אבל אני מדבר על זאת שגנבו מבית של סלבריטאית שבה היא עושה סקס עם עוד מפורסם. זאת שאסור להגיד את השם שלהם בגלל צו איסור פרסום. אבל כולם יודעים בכל זאת בדיוק על מי מדובר. כל העיתונים והמדיה הולכים סחור סחור מסביב, עושים כתבות ענק על הנושא, רומזים כמעט במפורש על השם, אבל לא אומרים.


הסחור סחור הגיע לכזאת רמה שראיתי את זה באינטרנט. וזה גם הזדמנות אם אתם לא יודעים על מה ומי אני מדבר. אז תפתרו את כתב החידה:


נתחיל משם בן הזוג: ''שלג אין בארץ''- יש לקחת מהמילה הראשונה אות אחת שהיא תהיה האות הראשונה בשמו של הגבר, מהמילה השניה יש לקחת שתי אותיות ולשנות את סדרן אשר ישלימו את שמו של הגבר! בתוך המילה השלישית מופיעה מילה אחת בפני עצמה, יש להוסיף לתחילת מילה זו שתי אותיות (המרכיבות גם מילה בפני עצמה) אשר מופיעות במקום החמישי אחרי הפסיק במשפט זה! כך יתקבל שם משפחתו של הגבר! שמה של הכוכבת: יש להוריד את האות האחרונה משמה הפרטי של ניצה שאול בסרט ''גבעת חלפון אינה עונה''- כך יתקבל שמה הפרטי של הכוכבת! שם משפחתה של הכוכבת מורכב משתי מילים בפני עצמן- המילה הראשונה היא שמה הפרטי של דוגמנית, ישראלית, צעירה ומפורסמת אשר התחתנה עם גבר המבוגר ממנה בכדי להשתמט מהצבא, כמו כן היא מככבת גם בפרסומת לבגדי הים של פילפל! המילה השניה בשם משפחתה של הכוכבת מורכבת מארבעה אותיות! 2 האותיות הראשונות זהות לשתי האותיות הראשונות בשם משפחתו של בן זוגה אשר מופיע איתה בקלטת! 2 האותיות האחרונות הן מילה אחרת לגבעה גדולה.  


כל הזכויות שמורות למני מזוז בע''מ אין לפרסם, להעתיק, להשמיע או להציג בצורה כלשהי ברבים, ללא אישור מפורש ממני מזוז בע''מ!!!


 הסבר


למה אני מעלה את הנושא השחוק הזה חזרה? בגלל שי ודרור. לפני כמה ימים נפלה ההחלטה, תוכניתם האהובה ברדיו תל אביב הושעתה למשך יומיים בגלל שהם העיזו להגיד את השם שלה, זה שכולם יודעים אבל לאף אחד אסור לומר.


אני מדליק משואה זו להזדהות עם שי ודרור ולמחאה על הרשות השנייה לרדיו ולטלוויזיה, ולתפארת מדינת ישראל: יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ, יעל בר זוהר + גיא זוארץ!!!


 


בוא נראה אותם סוגרים לי את הבלוג...


 


עדכון: מצאתי את ההקלטה של התוכנית של יום למחרת. הם מדברים על מה שהיה ושאסור להגיד כי הוא היה אסור להגיד והרי אסור


Freedom of speech


You have the right to remain silent


 Fuck that right!


 I want the right to talk


 I want the right to speak


Freedom Of Speech - Body Count and Ice-T


 

נכתב על ידי , 5/9/2004 20:08   בקטגוריות אקטואליה  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ginjit ב-10/9/2004 21:44



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)