לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

מקורי בגרוש






 


מינימליזם רולז!


 


 


 


 


התחלתי לשלוח ברכה שנה טובה לכל האנשים שאני אוהב ומעריך בישראבלוג. אבל אז קלטתי שאלו עשרות על עשרות של אנשים. יש כל כך הרבה אנשים שהיה לי כיף לדבר איתם, אפילו אם זה רק בדוא"ל. אז הספקתי לשלוח לאיזה עשרה איש בישראבלוג ברכה, עד שקלטתי שזה טיפה בים וגם הייתי צריך לנסוע לארוחת חג. ואז משמרת לילה בתחנת דלק. משמרת משעשת ביותר. כמובן שהחזקתי ער רק בזכות האייס קפה. יותר מידי כוסות קפה, אני בהיי של קפה. לא מסוגל לשבת בשקט ובטח שלא לישון. למרות שאני ער כבר 24 שעות.


אני שוב גולש מהנושא, (אני אפילו לא מסוגל לשבת בלי לזוז). שנה טובה, לכל הקוראים בבלוג שלי ולכל האנשים שאני קורא אצלם אבל הם לא אצלי. ובעיקרון, שנה טובה לכל ישראבלוג ולכל עם ישראל.


הערת מערכת: סליחה מכל מי ששלח לי תגובה או דוא"ל ולא חזרתי אליו. קבלתי, קראתי, הפנמתי, אין לי זמן להגיב כראוי. מסתבר שהשגתי חיים, אבל אל דאגה אני חוזר עוד כמה ימים לשעמום הנצחי ובזבוז הזמן ואז אגיב לכל דואל כמו שצריך...
נכתב על ידי , 16/9/2004 08:11  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-20/9/2004 18:43



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)