לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

מוח


כשאני שוכב במיטה, חושב על שעוד כמה שעות צריך לקום, אני לא מצליח להרדם. אני מחשב את השעות שיש לישון, מה עבר היום ומה יהיה מחר. אז כדי לנסות ולהרדם אני סופר כבשים. אבל אצלי, יש בעיה. זה לא שהכבש ה16 המפורסם שמסרב לקפוץ מעל הגדר. זה הכבש הראשון! הוא תמיד נדחף בתור, נעמד ליד הגדר, חוסם את הדרך ומסרב לזוז. הוא עומד שם, מתגרד ומלכחך עשב.

ולי דווקא אין בעיה עם זה, כי זה כבש נונ-קונפורמיסט, ששובת למען מטרות נעלות שאני לא יודע מה הן. ואני, אני כולי בעד נונקונפרמיזם ומאבק הפועלים. ואפילו בעד כבשים מאז המשפט המפורסם "צייר לי כבשה". אז אני עושה תרגולים מחשבתיים. כמו שלמדתי במדטציה. אי אפשר לרוקן את המוח, אז מכוונים, מצמצים ומתווים אותו - אני מתרכז בכבש האחד. מתעלם מכל השאר. מתרכז בצורה של התלתלים שלו, מה הוא אוכל, באיזה צבע הוא הלילה. לפעמים זה עובד ואני נרדם. אבל לפעמים, רק לפעמים, מתוך הריק המחשבתי שבין התרכזות בשטויות לשלווה של השינה קופצים פלאשבאקים.

הלילה קבלתי פלאשבק לשוק. פתאום הייתי בשוק של שטויות שנטי. ושם היה בחור עם מצלמה. לקח לי כמה שניות להבין, אבל פתאום ראיתי מולי את השוק, של נוסה באוסטליה, הבחור עם המצלמת D70 הוא יהודי אמריקאי שטייל עם כמה ישראלים. היה יומיים כיפים איתם בגלישת גלים בנוסה שהצטערתי שהם נוסעים לכיוון שממנו באתי ואני לא אצטרף אליהם. וכל זה דברים, אנשים, מקומות ופרצופים ששכחתי לפני הרבה יותר משנה.

זה גרם לי לכזה שוק שהתעוררתי. והנה אני פה, כותב פוסט בשתיים בלילה.

קולט שכבר איזה שבוע וחצי אני או לומד או עובד או ישן ועושה הפסקות רק כדי לאכול ולעשות סקס.

ולראות הישרדות. משום מה עדיין לא הפסדתי פרק אחד מהסדרה הנמרחת הזאת. מזל שיש ערוץ 10 באינטרנט.

אז אני מתקן את עצמי, אני עוצר רק כדי לאכול, לראות הישרדות או לעשות סקס. סוג של חיים. אני צריך חופשה. או לפחות ללכת לרוץ כמה קילומטרים.

 

בנימה שונה לחלוטין. מסתבר שבפוסט הקודם, על "מלח הקסמים המקרר" טעיתי בחישוב. ולמרות כל הסטודנטיות למדעים שעוברות פה - אף אחד לא תיקן אותי. לא חישבתי משהו שנקרא אנרגיית סריג. עכשיו אני לא ממש יודע לחשב את זה במדוייק עדיין, אבל הקרור אמור להיות הרבה יותר עוצמתי. בואו נזרוק מספר 150KJ . אבל הידע שלי במכניקת קוונטים היא די חלשה, אז מסתתרים שם עוד הרבה חישובים שאני לא באמת מכיר. אז בנתיים נגיד שהשינוי יכול להיות עד אולי אפילו מעלת צלסיוס! או שאני אחכה לקורס כימיה פיזיקלית, או שאני פשוט אגנוב ציוד מהמעבדה ואנסה בעצמי.

 

בברכת שאני אפסיק לחפש נוסחאות לחישוב מרחק בין היונים והאנרגיה שלהם ואלך לישון.

נכתב על ידי , 20/2/2008 02:16   בקטגוריות אמצע הלילה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בורג ב-26/2/2008 17:21



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)