לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

רגע לפני יום כיפור


 


7:20 בבוקר, ערב יום כיפור, חזרתי מעוד משמרת לילה. היה משעשע כרגיל, לא נגעתי בקפה, ברחו לי עם 50 שקל, אני מסטול מעייפות.


התחלתי לאסוף פחיות ובקבוקים למחזור. הרי במילא במשמרת לילה מרוקנים פחים. ככה אני גם אשמור על הסביבה וגם אעשה עוד כמה שקלים כל משמרת. לפחות בשתיים וחצי בלילה זה נשמע הגיוני. הרבה דברים נשמעים הגיוניים רק בלילה. אבל מה, יש לי כבר איזה 15 בקבוקי בקארדי בתא המטען של המכונית, אז כדי שאני אמשיך.


בכל מקרה, לעזוב את הבירבורי בוקר, מה שרציתי לספר זה שאני לא קפצתי על ההזדמנות,


לא שיניתי את התנגדותי,


אני לא עובד ביום כיפור.


יש מישהו מתחנה אחרת שהחליט ללכת על ההזדמנות.


אני גאה בעצמי, למרות שהחברים טוענים שאני אידיוט, והמבוגרים מרוצים, אני מרגיש טוב עם עצמי שעשיתי את ההחלטה הנכונה לפי המצפון שלי.


 


אני אלך לישון עכשיו,


אקום לארוחה חגיגית (זה לא באמת מפסקת אם אף אחד לא צם)


אלך לבית כנסת לפגישה השנתית שבה אני ארגיש צבוע כתמיד בבית כנסת,


ואלך לראות סרטים ולשחק מונופול על חברים.


 


חג שמח, או משהו כזה (החג היחידי שאי אפשר להגיד עליו חג שמח). גמר חתימה טובה...


 


עדכון: בסוף גיליתי מי עושה את השמירה של יום כיפור. עושה אותה עובד של תחנה אחרת בשם ג'מיל. אני משער שלא מפריע לו לעבוד בחג יהודי. כרגיל הערבי עושה את העבודה השחורה של היהודי

נכתב על ידי , 24/9/2004 07:27   בקטגוריות עבודה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Annabel Lee ב-26/9/2004 03:16



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)