לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

דבר #324 שאני לא אגיד לה


הסתכלתי על שנינו במראה באמבט וחשבתי;

אם יום אחד יהיו לנו ילדים, יהיו להם עיניים מדהימות.

 

וואו, כמה ישראבלוג השתנה מהפעם האחרונה שהייתי פה.

נכתב על ידי , 7/9/2008 19:26   בקטגוריות בינו לבינה, אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בורג ב-17/9/2008 17:49
 



שפת הT9


אהבה, מה זה אהבה?

אהבה לפעמים גורמת לך להרגיש שאתה אובד,

אהבה חזקה היא גם אפילו כלפי בוגד

אהבה זה רגש שמופנה כלפי בובה

 

כל המילים האלו הן זהות כשמתקתקים במילון הקיצורים העברי, T9 , בטלפון סלולרי של נוקיה.

חכם הסלולרי הזה!

לעומת זאת זה גם גואה, גובה, גוגו, בובו ועוד דיבורי תינוקות שכאלו 

אז אולי הוא לא כזה חכם.

 

נכתב על ידי , 13/12/2006 02:27   בקטגוריות בינו לבינה, אהבה ויחסים, משעשע  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של og211 ב-21/12/2006 11:34
 



מה זו אהבה?


זהו.

כל הפוסט הוא בעצם הנושא שלו. אני רוצה לדעת מה זו אהבה. בצורה הכי ברורה ורציונלית האפשרית. לא איכפת לי מה אתם מרגישים כלפי הכלב או אמא, אני מדבר על אהבה של גבר לאישה (ולהפך). הגדרה שתנוע בין משפט אחד ל1000 תווים שאפשריים בתגובות. תמונות, לינקים, סיפורים, סיפורים אישיים וחוויות, הכל יתקבל בשמחה.

היום, יום האהבה הנוצרי (גווים, פוי) הוא הזמן הכי טוב לפקפק ולשאול הרי כולנו מוקפים בקיץ' אדום ולבבות. בטח בין המסחור והצביעות אפשר למצוא כמה תשובות אמיתיות מה זה אהבה.

אז עזרו לי להאמין באהבה...

 

אני בניגוד אליכם לא צריך לכתוב בתגובות, אז אני ראשון:

הבעיה היא שכרגש היא קשה להגדרה, לכן אהבה היא בעצם רצף תגובות כימיות במוח, שגורמות לנו לעשות דברים בלתי רציונלים. קשר כל כך עמוק לבן אדם אחר שהדבר הקטן ביותר שהוא עושה יכול לגרום לך לאושר עילאי או/ו דיכאון בלתי נשלט, לפעמים שניהם באותו הזמן. לא רציונלי כבר אמרנו?

הרגש הנ"ל מבולבל לעיתים קרובות עם הצורך לא להרגיש בדידות, עם הצורך לקבלה, עם חרמנות ותשוקה, עם מניפולציות ריגשיות, עם הרגל וסידור נוח, ועוד שלל מרעי בישיין.

אבל אני חושב שאיפשהו קורטוב בריא של מעט מכל הדברים האלו, בתוספת של אדם נכון, זמן נכון ופתיחות רגשית גורמת למשהו להדפק בשכל ואנחנו מתאהבים. אבל כנראה שחייבים את כל הדברים האלו, הטובים והרעים.

כמה מהר וכמה פעמים תתאהב בחיים שלך לפני שתנעל רגשית, זה תלוי רק בך.

 

נתקלתי גם בתאוריות של פסיכולוג. אני די מסכים איתו.

ולסיום שלל משפטי חוכמה:

- זכור שהיחסים הטובים ביותר הם אלה בהם האהבה בין שני אנשים גדולה יותר מאשר הצורך של אחד בשני.  

- המילים נתאהב ונתאב כל כך דומות מסיבה טובה.

 

אז מה התאוריה שלכם?

 


עדכון 25/2/2005

מכל הדברים והדיבורים, לא שאני יותר חכם, לא שאני יודע את התשובה, אבל לפעמים פתאום פוגע בך הרגע שבו ברור לך איך אתה מרגיש. ככה סיפרו על זה.

נכתב על ידי , 14/2/2005 11:30   בקטגוריות אהבה ויחסים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הכותב ב-4/3/2005 14:18
 



סנילי


האם בגילי המופלג של נושק ל21 אני נהפכתי לסנילי. מאז ומתמיד היה לי זיכרון מוזר ומאוד ייחודי לדברים מסוימים ומדחיק דברים אחרים. ירשתי את זה מאבא. אני יכול לזכור שיחות מלפני שבוע במילה ומילה אבל לשכוח מה אמרו לי לפני שני משפטים. אני זוכר תמונות לפרטים הכי קטנים. כשאני למדתי דפים למבחן אני זכרתי איך הדף היה בנוי, כמה שורות ואיפה הציור אבל לא מה היה רשום בשורות האלו.


אבל הצלחתי להסתדר בכלל לא רע עם הזיכרון המוזר הזה. עד השבוע שבועיים האחרונים. שורה של מיקרים גרמו לי להאמין שאני הולך ומטמטם בצבא.


חבר מהצבא סיפר שהוא יוצא עכשיו עם מישהי מהתיכון שלי. הוא אמר לה את השם שלי והיא אמרה שבטח שהיא מכירה אותי. הוא אמר לי את השם שלה, אבל חוץ מהשם שלה שנשמע מוכר לא נזכרתי בכלום. איך היא מכירה אותי ואני לא אותה, זה הטריף אותי. הבאתי את הספר המחזור, התמונה נראית מוכר אבל שום דבר מעבר לזה. חוץ מבונוס מפתיע, אחרי שהוא ראה את התמונה הנוראית שלה בספר מחזור הוא החליט להיפרד ממנה במידי. כמה נחמד מצידי להרוס להם את הקשר החדש. עוד מילא שאני לא זוכר כלום מבחורה שמסתבר מכירה אותי בכלל לא רע, אבל זה קורא כל הזמן. אנשים שאין לי מושג מי הם אומרים לי שלום. אני מהנהן ומתנהג כאילו אני יודע מי הם.


האמת היא שגם אני עבדתי על בחורה ככה לפני כמה ימים. חזרתי הביתה, מחוץ לבית הייתה מכונית ואמא לחוצה בתוכה. הבת שלה, קרן, נמצאת בבית ומדברת עם אמא שלי, המורה. היא ביקשה ממני לזרז אותה. נכנסתי הביתה ונגשתי למשרד של אמא שלי, הייתה שם בחורה. התחלתי בשיחה איתה כאילו אני מכיר אותה כבר שנים. "מה נשמע קרן? איך ב-י"ב איך העבודת גמר?" והיא זורמת כאילו היא מזהה אותי ורק מבט תמיהה קטן על פניה. בסוף לא יכולתי להמשיך למתוח אותה והסברתי לה על אמא שלה שבחוץ.


עוד מקרה, לפני כמה ימים האקסית (גם אם נפרדנו לפני 5 שנים היא עדיין האקסית) מתקשרת לשאול מה הדוא"ל שלי. היא רוצה לשלוח לי את התמונות שדיברנו אליהם. אין לי מושג על מה דיברנו בפעם האחרונה לפני חודש-חודשיים אבל אני זורם. "סבבה תשלחי". התמונות היחידות שאני זוכר שדיברנו אליהם זה תמונה שלי עם קרחת שהבטחתי לה אבל אף פעם לא שלחתי. מלא בסקרנות פתחתי את הדוא"ל שלי ומצאתי שהיא שלחה כמה בדיחות של עתודאים ותמונה שלה ושל החבר הנוכחי שלה. אין לי מושג על מה דיברנו שזיכה אותי בתמונה שלהם מחובקים ביחד אבל אני בטוח שלא ביקשתי את זה. יש לי הרגשה שמישהי מנסה לגרום לי לקנא או משהו. אילו רק יכולתי לזכור על מה דיברנו בשיחה הקודמת! המכתב מסתיים בבקשה שאני אשלח לה תמונה שלי.


היא התקשרה שוב היום. שאלה אם קיבלתי את ההודעה. שיקרתי, אמרתי שכבר כמה ימים לא בדקתי את הדוא"ל. אני, האיש שכשמגיע הביתה, מניח את התיק ואז ישר בודק מה הגיע בדוא"ל עדיין לא בדק. שאלתי בתמימות מה היא שלחה בניסיון לגלות מניעים, היא אמרה שסתם, כמה שטויות. תמונה שלכם זה שטויות? - חשבתי בלב.


נראה לי שהתגובה הנכונה היא לשלוח תמונה שלי ושל החברה הכוסית שלי. אבל מה עושים אם אין חברה קבועה והיא שלא קיימת גם לא כוסית. לא שהחבר שלה חתיך, הוא די מכוער, כנראה שזו הסטייה שלה. אז אני סתם אשלח תמונה שלי ושל הקרחת. רואים למה היא האקסית, אחרי חמש שנים אנחנו עדיין משגעים אחד את השני בשטויות.


חזרה לקטע עם הזיכרון. אם פעם יכולתי לזכור מה היה הלו"ז שלי בחודש האחרון ומה עשיתי כל יום, עכשיו אני לא מסוגל לזכור מה הפרויקטים שעבדתי אליהם לפני כמה ימים. אבל זה בטח קשור לזה שאני כבר לא מקדיש אותה מחשבה וחשיבות לעבודה בצבא כמו בימי צעירותי ולפני ריתוקי.


למען האמת היו לי יותר טיעונים, אבל אני לא זוכר מה הם! לעזאזל! הביל מזריז!


 

נכתב על ידי , 27/3/2004 23:15   בקטגוריות אהבה ויחסים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-2/4/2004 13:26
 



28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)