לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

החיים, היכן הם?


אינני מרחם על צופי "האח הגדול". עדיף שיסגרו את עצמם שעות נוספות בבית. שיתחברו למחשב, לטלוויזיה, למצלמות האבטחה. שיחיו חיים של אחרים. ממילא הם ויתרו על החיים כמו שהם, וזקוקים למערכת משומנת וממומנת כמו ערוץ 2 כדי שתספק להם מראית עין של אינטרקציה.

 

אותה אינטרקציה קיימת בכל מקום, בכל רגע. לטוב ולרע, אלה החיים. אין לאינטרקציה הזו פריים טיים, אין לה הפסקת פרסומות. היא פשוט בכל מקום, כל הזמן, ולא צריך שום אודישן כדי להשתתף בה. מי שמוותר עליה מוותר על הדבר היחיד שיש. מי שמוותר הופך מאדם-חי לאדם-צופה.  מציץ לחדרי האמבטיה של השכנים, ובטוח: שם החיים קורים. שם יש "אינטרקציה".

תומר ליכטש, הארץ/עכבר העיר

 

אז ישראבלוג, החיים זה כאן?

להגנתינו, פה אנחנו יוצרים תוכן, יוצרים קשרים, כותבים ומגיבים. עושים את כל מה שעושים בחיים, רק בפורמט מעוות.

נכתב על ידי , 8/9/2008 12:39   בקטגוריות הא ועל דא, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בורג ב-13/9/2008 09:55
 



פרסומת


בזמנים שבהם זורבבלה מדגמנת בגדי ים כשאוכל ניתז על חמוקיה, זה לא מפתיע שחברות שולחות מוצרים חינם לבלוגרים בשביל הפרסום. זה כבר לא עסק חדש בבלוגוספריה. למען האמת זה כבר לא עסק חדש איזה שנתיים.

אבל עד עכשיו שמעתי על העסק הזה רק מבלוגרים שנמצאים בטבלת הפופולרים. הרווק, אל בנדי, זורבבלה ומרג'י. רובם יורדים על המוצרים אבל זה לא משנה. השמועות העדכניות אמרו שדורקס שולחים הצעות לקונדומים רוטטים חינם חינם תמורת פרסום. מרג'י אפילו כתבה על זה. מה שכן משנה זה אני קבלתי כזה דואל!

ואני לא בלוג פופולרי. ממש לא. אפילו לא קרוב. ולא מנסה להיות כזה. אז מה קורה שאני מקבל הצעות לאיבזרי מין חינם חינם?! השתפרתי?! :) או שמישהי הדליפה להם שאני צריך חיזוק לביצועים שלי? :(

אני רק צריך לתת את הכתובת האמיתית שלי ובין מכתבי החשבונות ימתין לו מעטפה נאה מדורקס. יש רק פוטנציאל מאוד מביך עם המעטפה תתחיל לרטוט.

 

אני בטח תיכף אגלה בתגובות שדורקס החליטו ששווה לשלוח לכולם לנסיון. שבעצם חצי מהבלוגרים קיבלו את ההצעה הזאת. אבל אני לא אקשיב ואמשיך לתפוח לעצמי על השכם.

אני בכל מקרה מעדיף מעטפות עבות מהטכניון מאשר מעטפות רוטטות מדורקס. שלא לדבר על לתת את הפרטים האמיתים שלי לרשימות דיוור. ולמען האמת, קצת מביך להודות, אבל יש לי צב רוטט. כלומר היה לי פעם. משהו ביזרי, רוטט, שמתלבש על בסיס הפין ואמור להרטיט את הצורה ל2 בני הזוג. הוא היה אדום, הוא היה רוטט, הוא לא שרד יותר מפעם אחת ונזנח איפשהו בפינת החדר. משם נעלמו עקבותיו. אף פעם לא הבנתי מי מצא אותו וניכס לעצמו אותו. אבל למדתי שאני ודברים רוטטים לא הולכים טוב ביחד.

 

שיר השבוע הנטחן בלופים: ספינותיה - נורית גלרון.

נכתב על ידי , 18/5/2007 16:19   בקטגוריות סקס, אינטרנט  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-4/6/2007 21:13
 



זה נמוך


זה מגוחך,

זה נמוך,

זה פרסומת,

זה שיטחי,

זה נרקיססטי,

זה פטתי,

 

אבל זה באמת גורם לי להרגיש יותר טוב
http://zarmon.pas-rahav.com/primeLease/c1

(תכתבו את השם האמיתי שלכם)

 

חוץ מזה, בהארי פוטר כבר חשבו על זה ממזמן.

נכתב על ידי , 24/2/2007 23:01   בקטגוריות משעשע, אינטרנט  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בורג ב-1/3/2007 23:07
 



הערצה עצמית



כן, אתם רואים נכון. זה מה שעשיתי. את כל הבלוג שלי פלוס כל התגובות. במשך שנתיים. כשהיה יום הולדת השנתיים לבלוג שלי החלטתי שאני רוצה את זה מודפס. בכל זאת, הבלוג, במיוחד בתקופות הטובות שלו שבהן כתבתי הרבה, הוא תיעוד של החיים שלי. של  המחשבות שלי.

במיוחד זה כיף כשקוראים את מה שכותבים פעם. אתה נזכר ומחייך. למשל כשאתה קורא את התגובות הראשונות של מי שתהיה חברה שלך, עוד הרבה לפני שמישהו חשב אפילו על להפגש. זה גם עצוב. כשקוראים על דברים שהבטחת לעשות ואף פעם לא קיימת. אבל לפחות עכשיו אתה מודע לזה. עכשיו אפשר להוציא את זה ממחסן ההכחשה ולנסות לעשות את מה שחלמת עליו.

בקיצור, לפני חודש הדפסתי את כל 700 ומשהו הדפים שכוללים את התגובות בעבודה שלי לשעבר, באחת המדפסות המהירות. עשיתי את זה בערב, ככה שלא היו אנשים. שמתי את זה בגומייה ושמתי בחדר. עכשיו, שלושה ימים לפני הטיול הגדול, כחלק מהמליון דברים שאני חייב לסיים לפני שאני טס, הלכתי לחנות והכנסתי את הבלוג לספירלה.

אחרי רבע שעה, פחות 20 שקל ונבוך ומפודח מהתחת מהמוכר שידע טוב מאוד מה זה בלוג קיבלתי את הבלוג בצורה יפה ונחמדה. לתקוע למעלה בארון ולקרוא עוד כמה הרבה שנים. ממליץ לכולם.

 

נכתב על ידי , 29/7/2005 17:36   בקטגוריות אינטרנט  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-14/8/2005 05:54
 



שנתיים


ברוכים הבאים תחת חסות בלוגי. זהו, היום (חמישי) תמו להם שנתיים של כתיבה בישראבלוג. לפי דעתי זהו אירוע סיכום חשוב. מעין תקופה לעשות "עצור-חושבים" מסוים.

עוד את הפוסט הראשון שלי, אני כתבתי על משבר היום הולדת שלי. זה לא כל כך מפתיע לאור זה שהוא היה חמישה ימים לפני יום הולדת 20 שלי. לכן מאז, תמיד תאריך הפוסט השנתי ותאריך היום הולדת הלועזי הם חופפים. אומנם אני פעמים רבות חוגג לפי היום הולדת העברי אך המשבר מתחיל עוד ביום הולדת הראשון בינהם.

אבל בצד החיובי, אני לא חושב שהשנה יהיה לי משבר יום הולדת. נראה לי שאני אפילו אעשה מסיבה באיזשהוא פאב תל אביבי. אני! מסיבה! אני! אולי? בתקווה...

בכל מקרה גם אם יהיה משבר, מה שיש סיכוי, כי אבא בחו"ל, אמא תעבוד והחברה לא תוכל לפגוש אותי באותו יום, אז הוא יהיה בפוסט יום הולדת דכאוני, עכשיו מדברים על שנה שנייה.

 

אני חושב שהשנה האחרונה עמדה בסימן שינויים. הפסקתי להיות רווק נצחי ופגשתי את יקירתי. אמנם שמעתם אליה רק פה ושם אבל היא קיימת במרכז חיי.

חודשיים אחרי השנה לבלוג השתחררתי. קורה לטובים ביותר וזה היה הדבר הטוב ביותר. העברתי חודש וקצת בבטלה, נהנתי מאוד, מהחופש מהאושר מהזמן הפנוי איתה. אחרי הצבא חשבתי שכמעט מיד אחרי שאני אשתחרר אני אאסוף את עצמי ואטוס לעבוד ולטייל באירופה. אמצא לי חיים חדשים ובתקווה מאושרים במקום אחר. ככה חשבתי, כשהיה לי רע בצבא. אבל בדיוק אחרי הצבא, בתקופה הזאת נפלתי בקסמה ולפתע נראה הרבה יותר טוב והגיוני להשאר בארץ, פה איתה מאשר ללכת לצוד דברים לא ברורים מעבר לים.

אז נשארתי וחודש וקצת אחרי, החלטתי שהגיע הזמן למצוא עבודה. כמה מוזר שהעבודה הראשונה שנגשתי אליה, תחנת דלק, התקבלתי ישר לעבוד. אני בסך הכל רציתי להתחיל לחפש ולמצוא רק עוד חודש או משהו.

טוב נו, אם אני עובד ומרוויח כסף אז לפחות נהנה ממנו, נקנה פרו, נעצב את הבלוג כמו שתמיד רצינו ונוכל להחזיק מכונית קטנה שההורים תרמו.

בעבודה היה חביב, היה נחמד, לא עבדתי קשה מידי ופגשתי המון אנשים מעניינים באמצע הלילה. אבל בקצב שעבדתי שם, לא הרווחתי הרבה ולעולם לא הייתי מגיע למכסה של העבודה המועדפת. חוץ מזה המשמרות לילה דפקו אותי והפריעו לי לפגוש את יקירתי בסופ"ש, אז עזבתי. הגעתי לעבודה שמראש התיחסתי אליה כהדבר הכי גרוע. עבודה במחשבים אצל אבא. אני חושב שעל העבודה עצמה שמעתם מעט מאוד, פשוט מאוד כי אין מה לספר. החברה זקנה, האנשים משעממים, התנאים נוחים והסיפורים הכי מעניינים הם קשורים לתקלות מחשבים, אז אני חוסך לכם ולשאר העולם את רובם. משך העבודה שם, מנגינת הנדודים לא כבתה, אומנם כבר לא לעבוד באירופה (ולו רק בגלל שיש לי כסף) אלא למקומות רחוקים ואקזוטיים. עדיין הייתי צריך שינוי מסיבי. עד שמצאנו את הפתרון המושלם. נטוס אני ויקירתי, ביחד, בקיץ. הנה הקיץ מתקרב ולאחר שאפשריות רבות נפלו מסיבות של פוליטיקה משפחתית מצידה, נבחר לו יעד. תחילת אוגוסט לאוסטרליה! אלו חדשות חמות מלפני כמה שעות. הודו, קובה, פרו, ארה"ב ושאר נפלו, נשאר אוסטרליה וניו זילנד. אני מאושר.

 

בבלוג, דווקא, כמעט ולא כתבתי על הדברים שקורים בחיי. צילמתי הרבה, פרסמתי קצת, אבל באופן כללי, האמת שכתבתי הרבה פחות, אבל מה שכתבתי היה בעיקר פילוספי או על יחסים. יש כל כך הרבה בכל כך הרבה נושאים שונים שלא נראה שאני יכול לסדר אותם תחת משהו.

האמת היא שחשבתי כמה פעמים על להפסיק לכתוב ובאמת ישנם חודשים שבהם כמעט ולא כתבתי. אבל לעומת זאת, אני לא אסגור את הבלוג, הוא טוב בשבילי. אני נפתח בו, אני תוך כדי הכתיבה חושב על מה שעובר עלי. אני אוהב את כל העסק של הכתיבה והתגובות.

חוץ מזה, יש פעולה שיש לה השפעה מאוד מאוד חזקה. פעולה שאני עושה לעיתים רחוקות וצריך לעשות לעיתים קרובות יותר. לקרוא חזרה את מה שכתבתי ברגעי המשבר. ככה אני יודע האם השתפרתי/השתנתי או שהדבר הכי גרוע, שנה ומשהו אחרי אני בדיוק באותו המצב. עכשיו עם מערכת הגיבוי החדשה של ישראבלוג, אני עומד להדפיס בעבודה את 700 עמודי הבלוג ולאסוף יפה יפה. ככה אני יוכל לקרוא את הכל עוד פעם. כדאי לנסות – זה יזעזע את יסודך.

 

 

נבנה על סמך הפוסט לשנה בבלוג 

בכל מקרה, סטטיסטיקה:

סטסטיקה של הבלוג (בסוגרים זה מה שהיה בפוסט שנה שעברה)

פוסט מספר: 160 (90)

ימים בבלוג: 729 (376)

מספר קוראים15,687 ( כ7000 )

קוראים ליום: 21.5 (18.6)

קוראים לפוסט: 98 ( 77.7 לא ידעתי שכל כך הרבה )

פוסטים לחודש: 6.6 ( 7.2 פעם הייתי כותב יותר )

היום הכי עמוס: אותו יום נשאר בראש המצעד. 2 לינואר 2004 – 94 קוראים ביום אחד שבו שני פוסטים, על תוצאות של בדיקת איידס ועל הלווית הדודה.

אהבה בישראבלוג: יקירתי שלי, במה שהתחיל דווקא כפגישה ידידותית, המשיך למשהו קצר ונמשך כבר מעבר ל10 חודשים. ולפני השנה יצאתי גם עם 2 בנות שהתחילו איתי בישראבלוג פעם, היה קצת טרגי, אבל אני אובר-דרמטי שזה נוגע לעניניי הוא-והיא.

קוראים מפה: 93.7% היו מישראל. ( 95.1% היו מישראל )

קוראים משם (לפי הסדר): ארה"ב 0.7 , אוסטרליה 0.7 (אני אפילו יודע מי זאת) , אנגליה 0.3, תיאלנד 0.2 (הפעם אני יודע מי זה).

מנויים: 30.  (אין לי מושג, אין פרו.)

קוראים קבועים: לא יודע, זה בא והולך, את יודעת. מסתבר שיש יותר ממה שאני יודע, הם פשוט מסתתרים ממני.

 

סטטיסטיקה שלי

גיל: חמישה ימים לפני יום הולדת 22. חודש ומשהו לפני התאריך העברי.

גובה: 175 ס"מ.

משקל: 64 קילו. (58 קילו.) עדיין מקל, אבל מקל עם כרס שיחרור קטנה. תוצאת הג'אנק פוד.

עיסוק: עובד בתמיכת מחשוב בחברה בתל אביב אצל אבא (חייל)

פז"מ: השתחררתי אחרי שלוש שנים פחות יום אחד בלבד. זה נראה כמו היסטוריה רחוקה.  (עוד חודשיים למנאייק)

חברה: 10 חודשים ושלושה ימים ביחד. (אין)

על הכוונת: לא רואה שום דבר חוץ מהחברה. מקסימום מחפש מישהי לשלישיה. (הצוערת. – שכחתי אותה לגמרי)

זמן מאז סקס: כמו שאמרו בעבר; "מצבינו מעולם לא היה טוב כל כך." סופרים בשעות. (לא מדברים על דברים טרגיים. )

תוכניות לעתיד הקרוב:  להתפטר מהעבודה ולהתכונן לטיול הגדול. (להשתחרר, לעבוד בארץ עד אוקטובר, לטוס לעבוד באירופה.)

דבר אחרון שהתרגשתי ממנו: קבענו, טסים באוגוסט לאוסטרליה. התורנות שבת האחרונה שלי.

תחום עניין נוכחי: צילום. אבל אני מתחיל להזניח.

ספר נוכחי: התאהבות, זה ספר פסיכולוגיה.

זמר שבראש: אפרת גוש, kosheen ואריאל זילבר.

 

 החלטה חדשה: 1) לקרוא יותר את פוסטי נקודות המשבר שלי כדי ללמוד מהם.

                        2) להפסיק לרצות משהו ולהפסיק באמצע.

נכתב על ידי , 12/5/2005 23:12   בקטגוריות אינטרנט  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Fucking Klara ב-23/5/2005 14:54
 



משאיר בחיים


פחות או יותר כדי לעבור חודש, באתי להשמיע קול.

 

אני עושה סדר בתיבת הדוא"ל שלי, הדבר הכי מגניב שמצאתי זרוק שם:http://www.7fire.com/flash/hipno.swf

בלי פניקה! - רק זהירות לא להתפנט!

Note to self: ללכת להסתפר או לפחות לקצץ את הזקן, אני מתחיל להראות כמו הבחור הזה, ישמור השם.

 

שימו לב, חודשים קודמים יש דברים יותר "נורמליים" לקרוא...

נכתב על ידי , 12/3/2005 20:30   בקטגוריות אינטרנט  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-16/3/2005 21:12
 



בלוג עברי


היו היה, לפני זמן רב, פתחתי בלוג.

כתבתי פוסט ראשון והתחלתי לעצב את הבלוג.

אחד הדברים הראשונים ששמתי לה אליהם היא שיש משהו מוזר באפשרויות עיצוב הבלוג. היה אפשר לשים עמודת רשומות משמאל או לשים 2 עמודות רשימות, אחת בכל צד. אבל אין לי כל כך הרבה רשימות ולמה לי לשים את הרשימות בצד שמאל. הרי אני כותב בלוג בעברית, כלומר ההתחלה, איפה שרשום מי אני ומה אני צריכה להיות בצד ימין.

שנה וחצי הייתי מתוסכל (טוב, אני קצת מגזים) בגלל זה, עד שקניתי פרו. עכשיו עם הפרו יכולתי לעצב את הבלוג בצורה חופשית לגמרי. הדבר הראשון שעשיתי היה לשים את הרשימות בצד ימין.

אני קורא לכל מי לכל מי שיש לו פרו להעביר את הרשימות לצד ימין, כמו שבלוג עברי גאה צריך להראות.

 

 

איזה יופי, ביולי 2005 יריב הוסיף תבניות HTML מעוצבות מראש. אפשר לראות אותן כאן. ומה הקטע העיקרי בהן? כולן עם הרשימות בעברית!

אני לא יכול לקחת שום דרדיט על זה. אבל זה עושה לי טוב וזה אומר שמעכשיו, אין לי שום צורך לנסות לשכנע אנשים. מי שרוצה יכול.

 

איזה יופי כפליים, בנובמבר 2006, כבר כל אחד יכול לשנות את המיקום של הרשומות בקלות ונוחות, בלי קשר אם יש לך פרו או לא.

נכתב על ידי , 26/10/2004 23:44   בקטגוריות אינטרנט  
84 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נימי ב-10/6/2005 19:57
 



...הכנס פה שם מקורי...


חוש הראיה הוא החוש שדורש הכי הרבה כוח מחשוב, כלומר האזור במוח שעוסק בראיה הוא הגדול ביותר בין כל האזורים של החושים השונים. בתוך כל האזור שמפענח את מה שאנחנו רואים יש למוח, מסתבר, אזור ספציפי לזיהוי פנים בלבד. האזור הזה פועל בעיקר על גשר האף. כלומר האזור שבין העיניים. אם תראה לבן אדם את האזור הזה של מישהו שהוא מכיר, יש סיכוי הרבה יותר גבוה שהוא יזהה אותו מאשר אם תראה לו את האוזן לדוגמא.


אבל בתמונה שלי רואים בדיוק את האזור הזה,  אז אולי כולם יכולים לזהות אותי לפי התמונה של העיניים והחלק העליון של האף?  אחרי המחשבה הזאת ואחרי שכמה בלוגריות שטענו שזה בטח נורא קל לזהות אותי, החלטתי לחגוג את חגיגות העשר אלף כניסות לבלוג (בחסות N@sty) בשינוי התמונה.





אז הנה נסו לזהות אותי עכשיו...


רמז, אני אהיה הפאקצה הקטנה והמתלהבת מזה שיש לה תמונה של הכניסה העשר-אלף...






נכתב על ידי , 8/9/2004 20:00   בקטגוריות אינטרנט  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-24/9/2004 16:27
 



פרו


פרו!

כן, פרו.

גם לי יש פרו.

וואלה...

 

סוף סוף אני יודע שיש לי 24 מנויים

ואיזה 30 בלוגים מקשרים.

וואלה...

 

שימושי, אני לא בטוח,

אבל נחמד, זה בטוח,

וואלה...

נכתב על ידי , 16/8/2004 18:50   בקטגוריות אינטרנט  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-5/9/2004 13:49
 




דפים:  
28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)