לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

שמועה


"I heard that Israeli men don't like to talk about their feeling. Is it true?


- I don't really know, I don't like to talk about it."


ללכת על המים, 2004    

 


למה אני כל כך מזדהה עם זה?

למה אני כל כך דפוק?!

 

 

נכתב על ידי , 25/11/2004 22:19   בקטגוריות בינו לבינה  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-10/12/2004 10:22
 



זה כבר יותר טוב



יותר טוב מאשר זה, כמובן - http://israblog.co.il/tblogread.asp?blog=3000&blogcode=1005946


למתעניניים: שניצל עם טיפות לימון תירס חם פסטה עם רוטב עגבניות+זיתים+בצל סלט כרוב (קצת, שם למטה) פשטידת פטריות


מי אמר שלא התחלתי להשקיע? לעומת זאת, אתמול אכלתי ב"בומבה בורגר" באחת וחצי בלילה. שלשום באגדיר שבנחלה בשלוש בלילה. ויום לפני זה ניזונתי מפיצות. אז ג'אנק פוק עדיין תופס מקום חשוב בתזונה שלי. ולמה אף אחד לא אומר שהתחלתי לא להשקיע בבלוג שלי?

נכתב על ידי , 19/11/2004 18:25   בקטגוריות הא ועל דא  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של holden ב-9/12/2004 14:17
 



הבחורה עם הניצוץ


דרשו הקוראים לראות את הבחורה שלי. ביקשו אז קיבלו:




למתעניינים, זה זיקוק, AKA אש קרה, כשהפוקוס עליו וסימפוני ברקע מחוץ לאזור החד. מה נקרא ניסיונות בצילום מבוים + תאורה. דווקא יצא בכלל לא רע, לפי דעתי.

נכתב על ידי , 12/11/2004 13:26   בקטגוריות צילום  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-10/12/2004 10:28
 



שטחי: ההופעה חיצונית שלי


הבטחתי פוסט שטחי, אני צריך פוסט שטחי, במיוחד אחרי כל פוסטי האתיאיסטיות ודת האלו. והרי מה יותר שטחי מפוסט שלם על ההופעה החיצונית שלי.


כבר עברו כמה וכמה חודשים מאז שחרורי,  וכמו כל משוחרר טרי גם אני הרגשתי מחויבות לעשות קצת ניסויים פה ושם בדברים שאסור לעשות כשאתה בצבא. התכוונתי להופעה החיצונית.


גידלתי לי זקן, שקוצץ, טופח וסודר למעין זקן פאות וסנטר שכזה. אפילו קיבלתי כמה מחמאות עליו. אבל בעיקר היופי בו הוא העובדה שכבר פחות חושבים שאני בגיל תיכון. עכשיו חושבים שאני לפני גיוס L, אבל לפחות מכניסים אותי לפאב בלי לבקש תעודה.


גידלתי שיער, רעמה לתפארת, ממש ליפה קטנה. אפילו הבהרתי את השיער. כן, מעין חומר חמצון ממש חלש שנתתי לָבַחורה שתשפריץ לי על השיער. אחרי איזה מיליון פעמים של ספרי, יבוש ועוד ספרי נהפכתי משטאני כהה לשטאני בהיר או כמו שחלק מקללים – ג'ינג'י. אני טוען שבקושי רואים אבל אנשים טוענים שזה נחמד.


הסנדלים עדיין שולטים ברמה ברגלי, אבל החורף מגיע ורוחות מערב בחובו. אפילו קניתי נעלים חדשות, לא סנדלים, לא ספורט, לא בית ולא נעלי סבא, נעלים יפות ואיכותיות להסתובב איתן כמו גבר מהודר.


 


טוב, זה המקסימום שאני יכול לכתוב על עצמי, ועוד על דברים שטותיים כמו הופעה חיצונית.

נכתב על ידי , 12/11/2004 13:19   בקטגוריות הא ועל דא  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-10/12/2004 10:26
 



המבורגר


כשזה כל מה שאני טורח להכין לעצמי לארוחת צהרים, כל ארוחת צהרים, יש מישהו שמתפלא שאני מתרוצץ באחת בלילה לראות מי יבוא לאכול איתי המבורגר טוב.



צהוב משהו


מזל שאני בדרך כלל מוצא מישהו שיבוא לטרוף איתי

האמת היא שזה לא המציאות, בבית יש גם עגבניות, לפעמים אני טורח גם לחתוך אחת מהן...

שיהיה לנו חודש חדש וטוב.

נכתב על ידי , 3/11/2004 18:28   בקטגוריות שחרור קיטור  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Symphony ב-29/6/2005 06:21
 





28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)