לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

על 6 חורים דיברה התורה


מעשה שכך היה:

היו היה לבורג מכנסים חדשים ואהובים, במצב טוב, רכים ונחמדים. אז החליט הבורג לקחת אותם איתו לטיול, בתור "המכנסים היפים".

רק מה שכשיש רק שלושה זוגות מכנסים, אחד קצר, אחד לטראק ואחד יפים, אז פתאום יש מחסור בבגדים. המכנסים היפים נהפכו למכנסי טראקים כצריך ולמכנסים לחוף הים שלא מצאתי את הקצרים ופתאום אני לובש את המכנסים כל הזמן.

אחרי שבעה חודשים של לבישת המכנסים לפחות חצי מהשבוע וכביסה ויבוש שבועיים (כשלא התעצלתי והסתובבתי מסריח), המכנסים הודיעו שנמאס להם.

נוצר קרע, טוב נו, קרע. אני לא חושב שיש לי בגד אחד שלא נקרע כבר פעם אחת או יצא איזשהוא תפר או חוט במקום מסוים. אבל המכנסים האלו, זה נהיה סופני.

בכמה ימים המצב שלהם הידרדר, וכשהרופאים כבר ספרו שישה חורים. החלטתי שזהו זה, הגיע הזמן להרדים אותם. רק שנשאר לי עוד איזה שבועיים לניו זילנד. אז דחיתי את הקץ וכמו כל דבר שדוחים זה נהיה יותר גרוע. החורים גדלו וגדלו, עד שנראה כאילו כבר לא נשארו מכנסים בין החורים.

וכשהגיע יום השיפוט, יום אריזת התיק לפני שאני טס מניו זילנד, חלקתי להם כבוד אחרון. השקעתי, כיבסתי, יבשתי, קיפתי ושמתי בארגז הדברים בחינם. אולי מישהו ימצא להם איזשהוא שימוש, בתור מגב או מגבת ואולי אפילו יואהב אותם אהבה גדולה כמו שאני אהבתי.

 

חכמי הדור מחלקים את הנזק לשישה חורים. והשישה הם:


תחת, כיס ימני



תחת, כיס שמאלי. את הקוראניות זה נורא שיעשע זה שהן יכלו לראות באיזה צבע התחתונים שלי...

 



כיס ימני, מפורר



כיס שמאלי, חורים



רגל ימנית למטה



רגל שמאלית למטה, תאונת אופנים. שרשרת, מכנסים ורוכב בעייתי



חורי מפשעה, למי אין כאלו?



והאמא של כל החורים! חור בברך שמאל. כזה חור שכל הברך יושבת לה בחוץ וקופאת מקור כל משב רוח.

 

אז עזבתי אותם.

אני המשכתי הלאה, עכשיו אני בבנקוק, הולך לקנות לי איזה שרוול מגניב או מכנסי דייגים הראשונות שלי. אולי זה יהיה יותר מגניב, אולי הרבה יותר אוורירי ונוח, בטוח שהרבה יותר זולות, אבל תמיד ישאר לי מקום בלב למכנסים "היפות" של ניו זילנד ואוסטרליה.

אז אם אתם מגיעים לקריצריץ, ניו זילנד. לאכסניה בשם קוקרס, תסתכלו, אולי, אם תרצו, הם עדיין שם.

נכתב על ידי , 16/3/2006 09:48   בקטגוריות הטיול הגדול  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-19/5/2006 11:58
 



אני לא ארז זוננשטיין


ואני לא אתן לפוסט הרגשני/משתפך/מתבכיין הזה לשבת בקדמת הבלוג שלי.

אז הנה תמונה, הקרבתי אחת מתמונות, היא תלך לישראבלג במקום לאלבום תמונות הטיול שלי (שמקומו סודי). פארק אבל טסמן וטראק החוף של אבל טסמן. שלושה ימים ושני לילות של הליכה ליד החוף. הים, כל כך יפה. המים תורכיז, החול זהוב, היער ירוק עד. הכל יפה כמו בפרוספט.

רק שבפרוספקט לא אמרו שהמים של הים כל כך קרים שתרוץ בבהלה החוצה אחרי חצי דקה. ואומנם הם אמרו שבשביל ללכת בטראק, תצטרך לחצות בשפל מפרצים ונחלים, אבל הם לא אמרו שהשפל הוא לפני שבע בבוקר ושהמים כל כך קרים.

אבל מה, חוויה. אין כמו להסתובב עם פליז וכובע צמר, בשבע וחצי בבוקר, בקור איימים, בסנדלים ומכנסים קצרות ולחצות מפרץ רדוד של מי ים קפואים. רק חבל שזה גרם לזה שקדחתי מחום באותו לילה...

נכתב על ידי , 8/3/2006 10:19   בקטגוריות הטיול הגדול, צילום  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורג ב-25/5/2006 19:13
 





28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)