לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

בובי זמר


ערב הזוי


 

אני מצפה מכולם להתעלם מהצללים באותה מידה שהתעלמתם מהצללים בתמונות הקודמות למרות שממש התאמצתי עליהם והתכוונתי ככה בדיוק שהתאורה תטיל צלים מושלמים.

נכתב על ידי , 17/6/2007 01:12   בקטגוריות אמצע הלילה, צילום  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בורג ב-10/7/2007 22:59
 



מרתפי הסנטר


המון המון המון זמן לא פרסמתי תמונות בבלוג. סתם תמונות.

אז הנה.

שבת בבוקר, דיזנגוף סנטר שומם. רק כמה אנשים בודדים בדרך לחדר כושר. מעבר לפינה מגיעים כמעט 1000 איש הולכים בספירלות הסנטר מטה מטה לעבר המרתפים.

היה מגניב, אבל היו הרבה יותר מידי אנשים לסיור במסדרונות צרים של מרתפי הסנטר.


 




נכתב על ידי , 14/6/2007 13:24   בקטגוריות צילום  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בורג ב-18/6/2007 18:21
 



Working four to twelve


העבודה שלי ממש טובה.

יש ב V על כמעט כל מה שאני הייתי רוצה שיהיה בעבודה שלי.

אבל מה, לפעמים, יש ערבים שאני יכול לשבת ומארבע אחר הצהרים עד חצות יגיעו 2 שיחות. אז אני מתקשר לחנויות ומוודה שהכל עובד. אבל כמה אפשר להגדיל את הראש?!

בשביל ערבים שכאלו נדרשת מקוריות, למצוא דרך לבדר את עצמי שעות לבד.

מזל שיש אחות גדולה מגניבה שגם משועממת בעבודה מספיק בשביל לשלוח לי דואל עם רשימה של דברים שאני יכול לעשות.

תציעו גם רעיונות!

 

1.      לגלוש באינטרנט: פורומים

2.      לכתוב בלוג

3.      לכתוב ערכים בויקיפדיה

4.      לקרוא חומר לתחילת הלימודים, לרענן דברים שצריך מהתיכון ולקרוא דברים שיענינו אותך לשנה הבאה

5.      לקרוא ספרים

6.      תשבצים

7.      לשחק סוליטר ופריסל (אם אתה הבן של, ולא מפחד להתמכר)

8.      לסדר אלבומים

9.      לדבר בטלפון או בצאטים

10. לגלוש באתרי היכרויות ;-)

11. לנמנם

12.  להשתעמם

13. למצוא עבודות שאתה יכול לעשות משם ולהרוויח עוד כסף (הדפסת עבודות, בניית אתרים, אם אתה מוצא משהוא שוה תודיע לי)

14.  לשמוע מוסיקה

15. להציע להגדיל ראש ולעשות עוד דברים משעממים במקום

16. לצלם ואחר כך לעבד ולערוך תמונות

17. לעשות מדיטציה

18.  לצבוע מנדלות (אילו הייתי יודע מה זה...)

19.  לדקלם מנטרות

20. לכתוב ספרי ילדים

21. חוץ מלקרוא ספרים אפשר להוריד תסכיתים ולשמוע (היפופוטם רולז)

22. להוריד סרטים וסדרות ולראות

23. לכתוב רשימות של מה אתה צריך לעשות...

 

ואני מוסיף:

24.  לעביר שיחות לנייד וללכת לסידורים

25. לעביר שיחות לנייד ולהסתובב חסר מעש בקניון תוך בהייה בחלונות הראווה הנוצצים

26. לעביר שיחות לנייד וללכת לשחק סנוקר ליד

27. להזמין בחורה למשרד ולשחק במזכירה ובבוס הרעים

28. ללמוד על מקומות אקזוטיים לטיול (בהוטן) ולקנא

29. לבחור את האקסטרים הבא (מצנחי רחיפה)

30. לעשות ספורט

31. לעביר שיחות לנייד וללכת לשתות בירה קטנה בפאב למטה. בתקווה שאני אשמע את הצלצול.

 

אז קדימה בדרו אותי ותמצאו לי רעיונות

החוקים היחידים שזה צריך להיות דברים שאפשר לעשות אחרי הצהרים, במשרד או צמוד לסלולרי ולא יותר רחוק מ5 דקות חזרה למשרד. רצוי לבד.

נכתב על ידי , 11/6/2007 22:21   בקטגוריות שאלונים מטופשים, עבודה  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בורג ב-9/7/2007 21:59
 



מי אני? מה אני?


אם היהדות אומרת ש"אני" זה רק מעין כלי, שנוצר ע"י האל, חי בזכות האל ושעושה פעולות חיוביות או שליליות למען ומול האל. מעין בובה מגניבה לשעשוע אל שלא צריך שעשוע.

ואם הבודהיזם אומר שאין בכלל "אני", כי אני ואתה, והסביבה שלי והכל בעצם, שאני קולט בתור קבוע תמידי ואמיתי הוא רק קטן, חסר חשיבות ובר חלוף.

ואם הקפיטליזם אומר שיש רק "אני". תדרוס את כולם, תדאג לעצמך, לצרכים הגופניים שלך, ותזנח את כולם, אלא אם כן אתה יכול להוציא מהם כסף.

 

אז אני רק מבין שככל שאתה שואל יותר "מי אני", בדיוק באותה מידה אתה מתרחק מאיזשהיא תשובה.

 

אז הסרתי את עצמי מטבעת האתיאיזם. לא כי פתאום הייתה לי פריצת דרך רוחנית, חוויה קרובה למוות או סתם שטיפת מוח מוצלחת. אבל פשוט כי בעצם ההכרזה הכל כך בטוחה במשהו שאף אחד לא יכול להיות כל כך בטוח בו, אני לא יותר טוב מחרדי שסוגר את עצמו במאה שערים ומכריז שאין שום דבר אחר ולא מעניין אותו גם אם יראו לו שיש.

וזה נוגד את ההחלטה שלי להקשיב לכולם, ללמוד כמה שיותר מכולם, ולהתייחס לכולם בכבוד, בחשדנות, מחשבה בריאה וקצת ציניות. גם לאתיאיסטיים.

נכתב על ידי , 10/6/2007 11:11   בקטגוריות דת ואתאיסטיות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בלנקה ב-11/6/2007 19:46
 



עונת הפיטנגו


תחילת הקיץ סוף האביב והפיטנגו מתפרעים. אדומים, גדולים (עד כמה שפיטנגו יכול להיות גדול) וטעימים!

פיטנגו זו מילה מצחיקה. מעניין אם יש לפרי מילה בעברית יותר תקנית. בכלל עונת הפיטנגו זה קורע אותי. סחטיקה על סבא שלי ז"ל שהחליט לעשות גדר חיה מצמח טרופי ביזרי.

עדכון, הסקרנות הרגה אותי. "איגניה חד פרחית" ואל תגידו שאתם לא מעדיפים את השם הפורטוגזי. מדהים מה יש באינטרנט - הכל אודות הפיטנגו. הזוי, כל מה שרצית לדעת על פיטנגו, לא שידעתי שאני רוצה לדעת.

ואם כבר בעונות, אז חבל שנגמרה עונת השסק. היה טעים.

אני נוסע לעבודה באופניים. אז אני חותך דרך השדות ויוצא ישר באזור התעשייה. יוצא 6 ק"מ לכל כיוון בסבבה שלי. לפני כמה שבועות היה אפשר להריח עדיין תותים. עכשיו פתאום מריחים אבטיחים. איך הזמן רץ.

בכלל בשלושה שבועות שרכבתי כל יום על האופניים ראיתי: עורב תוקף והורג דרור. חסידות תופסות תרמודינמיקות. נחש צפע והמון פועלים ערבים.

בשבוע האחרון שנסעתי במכונית, לפעמים עדיין חותך דרך השדות ראיתי כמעט כל יום מכונית תקועה בחולות. תמיד באותה נקודה. תמיד נצמדו לימין, נבהלו מהחול, בלמו ונשארו שם לשעות.

יותר מגניב באופניים.

אני נשמע כמו איזה חיזקי.

חיזקי על אופניים.

מעניין מה רואים עם חותכים דרך השדות עם אופנוע.

ומה אני אעשה לכשאגור בעיר?!

איזה פוסט לא קונסיסטנטי...

 

נכתב על ידי , 2/6/2007 18:06   בקטגוריות הא ועל דא  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בורג ב-9/7/2007 22:02
 





28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)