לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפש מברג פנוי להברגה


אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים

Avatarכינוי: 

בן: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

רק קפצתי להגיד שלום


שלום אנשים יקרים בישראבלוג.
קרה מקרה ובין כל האנשים שמהן נפרדתי השארתי את החשובים ביותר לסוף.
אסל בסוף תמיד לחוץ ולא הספקתי להפרד.
אז הינה חמישה ימים אחרי שהתחלתי את הטיול אני כבר באוסטרליה ליד אינטרנט נורמלי.
הונק קונג הייתה מטורפת.
בכל מקרה הסיפורים מרובים והזמן קצר. אני מקווה לחזור לפרסם מפעם לפעם. אסל לא בצורה סדירה אז כדאי לעשות מנוי.
בכל מקרה אני נהנה חיי טוב וכיף לי.
אני מתנצל עם תהיה לי בעיות לענות לתגובות בין עם בזמן ובין עם בכלל.
בכל מקרה, הפרו נגמר עוד שבוע וקצת אז בילתי את העיצוב והכנתי את הבלוג למעבר.
אני אשמח לשמור על קשר ובכל מקרה חוזרים לשגרה בסביבות פסח או משהו כזה של 2006.

 

וכמו שאומרים בהונג קונג - שלום חתולה

 

דרך אגב כמעט ושכחתי. דברים משמחים במשפט אחד.
או שתיים

אחד, הכלב חזר, כן. מעצמו באמצע הלילה. כמה שעות אחרי שנסעתי שנתבג הוא החליט לחזור. זה חדשות מצויינות, אתם לא יודעים כמה אני שמח. זה היה שבוע ויום בלעדיו וכמעט איבדתי תקווה. מצד שני אני כועס עליו כי הוא חזר כאילו כדי להתחמק ממני. הכלב בן הכלבה הזה!

דבר שני, סיימתי עם הראקוטן אז אני
חופשי מסמים מדקאים. אתם מוזמנים לקרוא בעבר מה זה ראקוטן.

נכתב על ידי , 6/8/2005 08:43   בקטגוריות הטיול הגדול  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של haboreg ב-14/11/2005 06:22
 





28,701
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)